4F przez cztery lata sponsorem głównym Turnieju Czterech Skoczni
Marka odzieży sportowej 4F (należąca do firmy OTCF) został sponsorem głównym Turnieju Czterech Skoczni w skokach narciarskich. Umowę podpisano na cztery lata.
W ramach umowy 4F będzie obecne w logotypie Turnieju Czterech Skoczni, w także eksponowane m.in. na tablicach LED na wieży trenerów i platformie skoków, bramie wejściowej, planszach podczas konferencji oraz na koszulkach sportowców podczas finałowej imprezy w Bischofshofen.
- Oprócz naszych dotychczasowych partnerstw, Turniej Czterech Skoczni jako najbardziej prestiżowe zawody w skokach narciarskich to idealna platforma do promocji naszej marki w Europie. Ta umowa odzwierciedla nasze ambicje, żeby stać się marką znaną na całym świecie - komentuje Igor Klaja, szef OTCF.
Głównymi sponsorami Turnieju Czterech Skoczni są Bauhaus, Veltins, Intersport i Milka. Z kolei głównym sponsorem poprzednio było Audi.
Producent 4F jest od dekady jako sponsor techniczny dostarcza stroje polskiej reprezentacji olimpijskiej. Od 2015 roku współpracuje w podobnym zakresie z komitetami olimpijskimi w Serbii i Łotwie.
Na początku br., w związku z zimowymi igrzyskami olimpijskimi w Pjongczangu, w reklamach 4F wystąpili skoczek narciarski Maciej Kot i biathlonistka Weronika Nowakowska. Natomiast cztery lata temu 4F promował Kamil Stoch.
Dołącz do dyskusji: 4F przez cztery lata sponsorem głównym Turnieju Czterech Skoczni
Lepiej byłoby ulokować mniejsze kwoty w czymś systematycznie pojawiającym się na ekranach tv. Tymczasem TCS to tylko 4 emisje.