Złote Szpalty 2009 rozdane
Wręczono nagrody w drugiej edycji konkursu Szpalty Roku zorganizowanego przez Stowarzyszenie Prasy Firmowej. Najlepsze magazyny i publikacje z dziedziny custom publishingu wyróżnione zostały w czterech kategoriach.
W tym roku do konkursu zgłoszono 65 prac, czyli ponad dwa razy więcej niż w ubiegłorocznej edycji. - Zgłoszone magazyny były na o wiele wyższym poziomie niż w zeszłym roku. Mieliśmy spore problemy z decyzją, kogo nagrodzić - mówił podczas gali wręczenia Złotych Szpalt Maciej Tyśnicki, przewodniczący jury konkursu.
W kategorii magazyn wewnętrzny Złote Szpalty otrzymał magazyn "Kropelka" wydawany przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodne i Kanalizacyjne we Wrocławiu, Srebrne Szpalty przyznano pismu "Getinside" zgłoszonemu przez firmę I Kropka, natomiast Brązowe Szpalty otrzymały: magazyn "Nasza Biedronka", wydawany przez Aude i magazyn "Orlen Express" wydawany przez Orlen SA. Wyróżnienia przyznano pismom: "Teraz Terg" (Terg) i "Klekot" (Grupa Atlas) oraz dodatkowi "Bezpiecznik Lotosu" (Grupa Lotos).
Złote Szpalty w kategorii magazyn zewnętrzny otrzymało pismo "Funduj" zgłoszone przez Direct Publishing Group. Srebrne Szpalty przyznano magazynowi "Active" także wydawanego przez Direct Publishing Group, a Brązowe Szpalty - pismu "Airgate", które zgłosiły Porty Lotnicze Kraków (wydaje je I Kropka). Wyróżnienia otrzymały: "Leenia" (DPG) i "Sense of Beauty" (Yo Media Consulting).
Wśród publikacji jednorazowych Srebrne Szpalty przypadły numerowi specjalnemu o znaczkach magazynu "Poczta Polska", który wydaje Post Tel, natomiast Brązowe Szpalty przyznano tytułowi "Koko" zgłoszonemu przez Direct Publishing Group.
W kategorii publikacji elektronicznych Złote Szpalty powędrowały do magazynu elektronicznego "The Cut" wydawanemu przez DPG, zaś wyróżnienie dostał intranet "Fortisnet" zgłoszony przez Fortis Bank.
Tegorocznych zwycięzców w poszczególnych kategoriach wybrało pięcioosobowe jury w którego skład oprócz Macieja Tyśnickiego weszli: Michał Piekarski, Dariusz Ćwiklak, Joanna Delbar i Jacek Piotrowski.
Celem konkursu Złote Szpalty jest upowszechnianie wysokich standardów jakości w prasie firmowej i konsumenckiej poprzez wyróżnienie najlepszych publikacji.
Dołącz do dyskusji: Złote Szpalty 2009 rozdane