Złote Przeboje Kolor liderem rynku radiowego we Wrocławiu
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za III kwartał 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych we Wrocławiu.
Pozycję lidera zajęły Złote Przeboje Kolor (wzrost z 11,5 proc. do 13,9 proc. udziału). Na drugie miejsce - z piątego - awansowała Eska (z 9,5 proc. do 12,0 proc.).
Na ostatnią lokatę podium - z miejsca drugiego - spadło RMF FM (pomimo wzrostu udziału z 10,9 proc. do 11,6 proc.). Natomiast czwarta pozycja przypadła Trójce (z 9,8 proc. do 9,9 proc.).
Wrocław |
lipiec 2012 : wrzesień 2012 |
październik: grudzień 2012 |
styczeń : marzec 2013 |
kwiecień : czerwiec 2013 |
lipiec 2013 : wrzesień 2013 |
Radio Złote Przeboje Kolor 90,4 FM (Wrocław) |
11,5% |
12,1% |
10,0% |
8,6% |
13,9% |
Radio ESKA (Wrocław) |
9,5% |
9,2% |
13,6% |
12,4% |
12,0% |
Radio RMF FM |
10,9% |
11,9% |
9,5% |
12,9% |
11,6% |
Trójka |
9,8% |
13,5% |
12,7% |
11,4% |
9,9% |
Radio ZET |
8,5% |
7,4% |
8,3% |
9,3% |
8,8% |
Jedynka |
10,2% |
8,5% |
5,5% |
6,2% |
7,7% |
Radio Eska Rock |
6,2% |
4,7% |
6,0% |
5,6% |
5,3% |
Polskie Radio Wrocław |
3,9% |
4,5% |
4,8% |
3,5% |
4,7% |
Radio TOK FM |
4,9% |
4,8% |
6,1% |
4,0% |
3,9% |
Radio Wawa (Wrocław) |
3,0% |
6,0% |
3,6% |
5,7% |
3,8% |
Radio RMF Classic (sieć: 18 częstotliwości) / badane od 10.2010 |
4,3% |
2,9% |
4,3% |
5,5% |
3,5% |
Radio 106,1 Roxy FM (Wrocław) |
2,5% |
2,1% |
1,6% |
2,0% |
2,4% |
Radio ZET Gold (Wrocław) / do 2013-06 Radio Traffic 97,8 FM (Wrocław) |
1,2% |
0,5% |
0,7% |
1,0% |
1,8% |
Radio Maryja |
2,0% |
1,4% |
1,7% |
1,1% |
1,7% |
Radio RAM 89,8 FM |
3,2% |
2,8% |
2,5% |
3,5% |
1,5% |
Radio RMF MAXXX (Wrocław) / do 2012.09 Radio Aplauz (Wrocław) |
1,5% |
1,8% |
1,8% |
0,9% |
1,4% |
Radio ZET CHILLI |
1,5% |
0,9% |
1,9% |
1,6% |
1,2% |
Czwórka |
0,9% |
1,8% |
1,0% |
0,3% |
1,0% |
Muzyczne Radio (Jelenia Góra) |
0,4% |
0,2% |
0,1% |
0,2% |
0,8% |
Dwójka |
0,5% |
0,6% |
1,4% |
1,2% |
0,7% |
Katolickie Radio Rodzina (Wrocław) |
1,7% |
1,5% |
0,8% |
1,4% |
0,6% |
Radio PiN |
0,8% |
0,2% |
0,5% |
0,3% |
0,4% |
Akademickie Radio LUZ (Wrocław) |
0,0% |
0,1% |
0,3% |
0,3% |
0,4% |
N= |
905 |
901 |
911 |
915 |
910 |
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.
Dołącz do dyskusji: Złote Przeboje Kolor liderem rynku radiowego we Wrocławiu
Byłoby super gdyby Radio Wrocław przegoniło ERock :)