Zalando świętuje kampanią swoje dziesiąte urodziny
Z okazji 10-lecia istnienia na rynku, sklep internetowy Zalando przygotował specjalną kampanię promocyjną, we współpracy z kilkoma markami modowymi z segmentu premium.
Na potrzeby urodzinowej kampanii przygotowano serię spotów reklamowych, w którym aktorzy pozują na surowym, białym tle. W reklamach pojawia się informacja o specjalnych, limitowanych kolekcjach przygotowanych na jubileusz sklepu.
Na przestrzeni najbliższych tygodni, w sklepie pojawią się specjalne, limitowane serie marek Calvin Klein Jeans, Puma i Mango (których produkty pojawią się w spotach telewizyjnych) oraz Mac Cosmetics, Vans i J. Crew (zobaczymy je w kampanii digitalowej).
W pierwszym z serii spotów występuje rodzeństwo modeli - Kaia i Presley Gerber.
W kolejnych odsłonach zobaczymy reklamy Pumy, przedstawiające limitowaną edycję sneakersów Muse Satin, a także sportową damską kolekcję limitowaną której twarzą będzie Cara Delevingne. Spoty wspierać będzie kampania w digitalu.
Dodatkowo z okazji rocznicy powstania platformy, ponad 100 marek zaprezentuje swoje limitowane i ekskluzywne propozycje stylizacji, oddających styl Zalando.
Zalando założyli w Berlinie Robert Gentz i David Schneider. Platforma zatrudnia obecnie 15 tys. pracowników, z których 6 tys. pracuje w berlińskiej siedzibie.
Dołącz do dyskusji: Zalando świętuje kampanią swoje dziesiąte urodziny