X/Twitter bez szefa marketingu i sprzedaży
Po ponad 11 latach z funkcji globalnego szefa marketingu i sprzedaży platformy X (dawniej Twitter), ustąpił Chris Riedy.
W oficjalnym oświadczeniu Chris Riedy nie podał powodów rezygnacji ze stanowiska w firmie Elona Muska. Podziękował jedynie za "możliwość pracy z wieloma wspaniałymi ludźmi i nauczenia się tak wiele".
After 11.5 years, today will be my last day working for TWTR / X.
I have nothing but appreciation for my time here. I am so grateful for the opportunity - to work with so many wonderful people and to learn so much. Life changing.
Thank YOU to everyone that helped make it…— Chris Riedy (@chrisriedy) October 6, 2023
Riedy pracował w X (dawniej Twitter) na różnych stanowiskach od 2012 roku, został globalnym szefem odpowiedzialnym za sprzedaż i marketing w listopadzie ubiegłego roku po tym, jak Elon Musk zwolnił jego poprzedniczkę Robin Wheeler.
Od tego czasu, wraz z CEO Lindą Yaccarino, Chris Riedy pracował nad przywróceniem zaufania reklamodawców do X. Wielu z nich odeszło po nasileniu się pod rządami Muska chaosu, mowy nienawiści i braku moderacji treści wrażliwych.
Jego wysiłki odnosiły już pewne sukcesy. Na początku tego roku stwierdził w X, że dzięki partnerstwom z różnymi dostawcami technologii bezpieczeństwa marki, ponad 7trzy czwarte ze 100 największych reklamodawców w 2022 roku powróciło na platformę. Linda Yaccarino, przemawiając na Code Conference kilka tygodni temu, twierdziła, że już 90 procent ze 100 największych reklamodawców X wznowiło wydatki.
Dołącz do dyskusji: X/Twitter bez szefa marketingu i sprzedaży