SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wydawnictwo Burda uruchamia Klub Testerów

Burda International Poland uruchomiło Klub Testerów. Będzie skupiał mężczyzn, sprawdzających i opisujących nowe produkty. Serwis działać będzie na stronie focus.pl.

Klub Testerów to odpowiedź Burdy na potrzeby klientów reklamowych, dla których artykuły sponsorowane i tradycyjna reklama to za mało. Oferuje przekaz skierowany do konkretnie określonej grupy konsumentów i zasięgowe kampanie w mediach należących do Burda International Poland zarówno offline jak i online.

Projekt koordynuje Elżbieta Żywiczyńska.


 

Dołącz do dyskusji: Wydawnictwo Burda uruchamia Klub Testerów

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
minek
Czyli że żadna kobieta do tego testowania się nie nadaje? Chyba że czołgi tam będą testować albo lateksy jednorazowego użytku - to się rozumie...
0 0
odpowiedź
User
ro
Czyli że żadna kobieta do tego testowania się nie nadaje? Chyba że czołgi tam będą testować albo lateksy jednorazowego użytku - to się rozumie...

Nadaje, Burda parę miesięcy temu wystartowała z Klubem Testerek. :)
0 0
odpowiedź
User
dsd
Czyli że żadna kobieta do tego testowania się nie nadaje? Chyba że czołgi tam będą testować albo lateksy jednorazowego użytku - to się rozumie...

Nadaje, Burda parę miesięcy temu wystartowała z Klubem Testerek.


ahaha, ciekawe kogo masz na myśli ;)
0 0
odpowiedź