SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wszystkie dwutygodniki telewizyjne na minusie w I półroczu, „Tele Świat” najchętniej kupowany

W I półroczu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Super TV”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2015 roku wyniosła 341 970 egz. Była ona o 6,69 proc. mniejsza niż w analogicznym okresie 2014 roku.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 192 958 egz., po spadku o 3,32 proc.

Na podium uplasował się jeszcze „Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 154 615 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 15,46 proc.

Czwarte miejsce należało do „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w I półroczu br. wynoszącym 133 681 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 16,41 proc.

Ostatnią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w I półroczu 2015 roku na poziomie 50 475 egz. Magazyn ten w skali roku zanotował stratę wynoszącą 14,97 proc.

Wirtualnemedia.pl

I półrocze

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

507 613

341 970

341 970

549 541

366 481

366 481

TV14

294 850

192 958

192 958

323 024

199 575

199 575

Tele Max

244 383

154 615

154 615

291 386

182 879

182 879

Super TV

233 754

133 681

133 681

277 716

159 916

159 916

Ekran TV

94 199

50 475

50 475

111 046

59 361

59 361

W czerwcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Świat”, którego wynik względem czerwca ub.r. zmniejszył się o 4,81 proc. do poziomu 318 906 egz.

Drugie miejsce zajął magazyn „TV14” (177 359 egz.; spadek o 0,82 proc.), a trzecie - „Tele Max” (142 429 egz., w dół o 12,77 proc.).
Również i tutaj wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Ekran TV” - było to 13,61 proc. do 45 999 egz.

Wirtualnemedia.pl

czerwiec

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

474 964

318 906

318 906

504 906

335 012

335 012

TV14

270 503

177 359

177 359

289 940

178 829

178 829

Tele Max

220 912

142 429

142 429

267 487

163 278

163 278

Super TV

223 288

125 031

125 031

261 598

139 194

139 194

Ekran TV

89 697

45 999

45 999

109 086

53 244

53 244

 

 

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Dołącz do dyskusji: Wszystkie dwutygodniki telewizyjne na minusie w I półroczu, „Tele Świat” najchętniej kupowany

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl