Wszystkie dwutygodniki telewizyjne na minusie w I półroczu, „Tele Świat” najchętniej kupowany
W I półroczu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Super TV”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2015 roku wyniosła 341 970 egz. Była ona o 6,69 proc. mniejsza niż w analogicznym okresie 2014 roku.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 192 958 egz., po spadku o 3,32 proc.
Na podium uplasował się jeszcze „Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 154 615 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 15,46 proc.
Czwarte miejsce należało do „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w I półroczu br. wynoszącym 133 681 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 16,41 proc.
Ostatnią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w I półroczu 2015 roku na poziomie 50 475 egz. Magazyn ten w skali roku zanotował stratę wynoszącą 14,97 proc.
Wirtualnemedia.pl |
I półrocze |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Świat |
507 613 |
341 970 |
341 970 |
549 541 |
366 481 |
366 481 |
TV14 |
294 850 |
192 958 |
192 958 |
323 024 |
199 575 |
199 575 |
Tele Max |
244 383 |
154 615 |
154 615 |
291 386 |
182 879 |
182 879 |
Super TV |
233 754 |
133 681 |
133 681 |
277 716 |
159 916 |
159 916 |
Ekran TV |
94 199 |
50 475 |
50 475 |
111 046 |
59 361 |
59 361 |
W czerwcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Świat”, którego wynik względem czerwca ub.r. zmniejszył się o 4,81 proc. do poziomu 318 906 egz.
Drugie miejsce zajął magazyn „TV14” (177 359 egz.; spadek o 0,82 proc.), a trzecie - „Tele Max” (142 429 egz., w dół o 12,77 proc.).
Również i tutaj wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Ekran TV” - było to 13,61 proc. do 45 999 egz.
Wirtualnemedia.pl |
czerwiec |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Świat |
474 964 |
318 906 |
318 906 |
504 906 |
335 012 |
335 012 |
TV14 |
270 503 |
177 359 |
177 359 |
289 940 |
178 829 |
178 829 |
Tele Max |
220 912 |
142 429 |
142 429 |
267 487 |
163 278 |
163 278 |
Super TV |
223 288 |
125 031 |
125 031 |
261 598 |
139 194 |
139 194 |
Ekran TV |
89 697 |
45 999 |
45 999 |
109 086 |
53 244 |
53 244 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie dwutygodniki telewizyjne na minusie w I półroczu, „Tele Świat” najchętniej kupowany