SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wielkanoc 2012: dłużej przed telewizorem, TVP1 liderem

Podczas tegorocznej Wielkanocy Polacy oglądali telewizję o niemal 30 minut dłużej niż rok wcześniej. Najchętniej wybieraną stacją była TVP1, a w grupie 16-49 liderem był TVN. Hitami były znane i lubiane seriale - “M jak miłość” i “Ranczo”.

Najchętniej oglądaną pozycją między 7 a 9 kwietnia br. był serial „M jak miłość”, który w TVP2 w Lany Poniedziałek obejrzało 6,39 mln widzów. Drugie miejsce zajęło emitowane w pierwszy dzień Świąt w Jedynce “Ranczo” (5,97 mln widzów), a trzeci był nadawany po “Wiadomościach” w TVP1 “Sport” (4,82 mln). Ogółem Jedynka umieściła w zestawieniu 10 topowych pozycji w Święta aż siedem programów.

  Wszyscy 4+
Program Stacja Data Start AMR SHR %
M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ TVP2 09-04-12 20:46 6 392 922 36,86%
RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 08-04-12 20:19 5 973 975 37,19%
SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 08-04-12 19:57 4 820 059 32,30%
BARWY SZCZESCIA /SER.POL./ TVP2 09-04-12 20:11 4 409 685 26,30%
TELEEXPRESS TVP1 09-04-12 17:00 4 040 000 35,77%
FAKTY TVN 09-04-12 19:00 3 950 386 28,27%
WIADOMOSCI TVP1 09-04-12 19:30 3 728 580 24,31%
GOL T-MOBILE EKSTRAKLASA TVP1 07-04-12 20:03 3 644 220 25,21%
JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ TVP1 09-04-12 18:25 3 619 944 27,79%
KOMISARZ ALEX /SER.KRYM.POL/ TVP1 07-04-12 20:25 3 568 841 23,93%


W grupie komercyjnej 16-49 pierwsze i drugie miejsce zajęły także “M jak miłość” i “Ranczo”, ale na trzecim miejscu znalazł się nadawany w TVN w Wielką Sobotę “X Factor” z 1,89 mln widzów. To właśnie TVN umieścił najwięcej programów w tym rankingu (było ich sześć). Na miejscu szóstym znalazł się premierowy film telewizyjny TVN ‘Bokser”, nadany w Wielkanoc o 22.00. W grupie 16-49 zgromadził on 1,6 mln widzów, a ogółem obejrzało go blisko 3 mln osób.

  16-49
Program Stacja Data Start AMR SHR %
M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ TVP2 09-04-12 20:46 2 131 244 27,80%
RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 08-04-12 20:19 1 923 286 28,29%
X FACTOR /PROG.ROZR.POL./ TVN 07-04-12 20:00 1 892 834 29,25%
FAKTY TVN 09-04-12 19:00 1 738 252 31,10%
ZMIERZCH /FILM FANT.USA/ TVN 09-04-12 20:01 1 626 678 22,62%
BOKSER /FILM FAB.POL./ TVN 08-04-12 21:59 1 624 008 28,34%
SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 09-04-12 19:59 1 581 077 24,01%
NARZECZONY MIMO WOLI /FILM KOM.USA/ TVP1 08-04-12 21:16 1 549 320 23,04%
PRAWO AGATY /SER.OBYCZ.POL./ TVN 08-04-12 21:00 1 523 469 21,45%
NIE KLAM KOCHANIE /FILM KOM.ROM.POL./ TVN 07-04-12 21:41 1 452 572 24,68%


Najchętniej oglądaną stacją podczas tegorocznej Wielkanocy była Jedynka
z udziałem na poziomie 16,20 proc. Stacja ta zanotowała jednak spadek o 2,04 pkt. proc. względem ubiegłorocznych Świąt. Na drugiej pozycji znalazła się telewizja TVN (14,60 proc. udziału, spadek o 1 pkt. proc.), a trzecia była TVP2 (13,75 proc., - 2,44 pkt. proc.). Wszystkie duże stacje straciły, ale zyskały za to mniejsze kanały naziemne jak TV4, TVN7 czy TV Puls.

Wszyscy 4+ SHR%
Stacja 23- 25.04.2011 07-09.04.2012
TVP1 18,24% 16,20%
TVN 15,60% 14,60%
TVP2 16,19% 13,75%
Polsat 13,32% 12,23%
TV4 2,69% 3,54%
TVP INFO [TVP3] 3,39% 3,24%
TVN7 [RTL7] 1,87% 2,32%
TVN24 1,96% 2,12%
TV PULS [PULS] 1,36% 2,05%
Polsat2 1,06% 1,15%


Wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat pozycję lidera utrzymał TVN, którego udział zmalał z 19,08 proc. do 16,94 proc. Na drugiej pozycji znalazł się Polsat (13,87 proc. udziału, spadek o 1,16 pkt. proc.), a dopiero trzecia była TVP1 (13,70 proc., - 1,37 pkt. proc.).

16-49 SHR%
Stacja 23- 25.04.2011 07-09.04.2012
TVN 19,08% 16,94%
Polsat 15,03% 13,87%
TVP1 15,07% 13,70%
TVP2 13,44% 11,21%
TV4 2,88% 3,75%
TVN7 [RTL7] 2,13% 2,41%
TV PULS [PULS] 1,28% 2,35%
TVP INFO [TVP3] 1,88% 1,87%
TVN24 1,40% 1,41%
Polsat2 1,15% 1,12%


W tegoroczne Święta Wielkanocne Polacy oglądali telewizję średnio przez 5 godzin i 11 minut,
czyli o 27 minuty dłużej niż rok wcześniej.

ATV
23- 25.04.2011 07-09.04.2012
04:43:38 05:10:48

Dołącz do dyskusji: Wielkanoc 2012: dłużej przed telewizorem, TVP1 liderem

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Coś tyka
Czyli wszyscy lecą w dół, a Braun najbardziej, na wszystkich antenach.
0 0
odpowiedź
User
Basia z Krzysią
Rok temu Wielkanoc byłą trudniejsza bo cieplejsza, a wyniki były lepsze.
0 0
odpowiedź
User
alice
Duze stacje robią sobie kpiny z widzów. Żenujące oferta programowa na święta. Nie ma co sie łudzić, będą spadać jak gazety.
0 0
odpowiedź