W górę czytelnictwo międzynarodowych tytułów biznesowych
W ciągu ostatnich dwóch lat międzynarodowe tytuły biznesowe, takie jak 'Financial Times' czy 'The Economist', zanotowały znaczący wzrost czytelnictwa.
Z badania przeprowadzonego przez firmę Ipsos MediaCT wynika, że tego typu pisma czyta obecnie 40 procent osób podejmujących decyzje biznesowe w europejskich firmach - informuje serwis Brand Republic. Dla porównania jeszcze w 2006 roku wskaźnik ten wynosił 31 procent.
Wśród konkretnych tytułów, które zanotowały wzrost pod tym względem, znalazły się m.in. 'Financial Times' (z 13,1 do 14,3 procenta), 'The Economist' (z 10,3 do 12,3 procenta) oraz 'National Geographic' (z 6,9 do 9,3 procenta).
Odsetek respondentów czytających dzienniki o tematyce biznesowej zwiększył się między 2006 a 2008 rokiem z 16 do 17 procent. Z kolei w przypadku tygodników zanotowano wzrost z 18 do 20 procent, a w przypadku miesięczników z 20 do 24 procent.
W ramach raportu o nazwie Business Elite Survey, firma Ipsos MediaCT przebadała 457.990 osób podejmujących decyzje biznesowe w europejskich firmach, z czego 3/4 piastuje stanowisko co najmniej wiceprezesa lub dyrektora.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: W górę czytelnictwo międzynarodowych tytułów biznesowych