SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Urszula Wilk przeszła z Marquarda do G+J

Urszula Wilk, dotychczas dyrektor marketingu Marquard Media Polska, przeszła do wydawnictwa G+J Polska, gdzie objęła stanowisko dyrektor wydawniczej i promocji pism “Gala”, “Naj Magazyn”, “Moje Gotowanie” i “Bistro”.

Wilk od 18 kwietnia br. zastąpiła w tej funkcji Ewę Gwiazdę, która rozstaje się z G+J za porozumieniem stron. Nie ujawnia swoich dalszych planów zawodowych.

Urszula Wilk z Marquard Media Polska związana była przez 13 lat. Stanowisko dyrektora marketingu tej spółki zajmowała w latach 2003-2011, odpowiadając za strategię i komunikację marketingową wszystkich tytułów wydawnictwa.

Od lutego br. nowym szefem marketingu w Marquard Media Polska jest Marta Guze - Korszyńska. Wcześniej była ona m.in. kierownikiem Działu Projektów Specjalnych i Wsparcia Marketingowego w Biurze Reklamy Prasy Codziennej w Ringier Axel Springer Polska, product managerem w Broker FM i szefem zespołu PR w Media Express.

Dołącz do dyskusji: Urszula Wilk przeszła z Marquarda do G+J

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nutella
Miejmy nadzieję, że i tym razem bajka się spełni i jakiś gajowy pokona złego WILKA. Bo ten Wilk jest zły i ma bardzo wielkie kły...
0 0
odpowiedź
User
Wacek
a ja się pytam kto ma w Gali pisać, aby gazeta się lepiej sprzedawała? studenci na darmowych praktykach?
0 0
odpowiedź
User
nicky santoro
Taaaaa... W dalszym ciągu - nie zawartość merytoryczna jest tym, nad czym trzeba pracować, tylko marketing?
0 0
odpowiedź