SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Ugotowani” gromadzą 1,4 mln widzów. TVN przegrywa z konkurencją

Po tygodniu emisji „Ugotowanych” program w nowej formule ma średnio 1,41 mln widzów, mniej niż śledziło rok temu w tym paśmie „W11”. TVN w czasie emisji formatu przegrywa z głównymi konkurentami w rynku, ale w grupie 16-49 pokonuje TVP1.

Od września w każdym tygodniu TVN pokazuje cztery odcinki „Ugotowanych”, a każdy z nich poświęcony jest jednemu z bohaterów danej rywalizacji i kolacji przez niego przygotowanej. Poszczególne odcinki formatu emitowane są od poniedziałku do czwartku o godz. 20.50 począwszy od 1 września br. (więcej na ten temat).

Średnia oglądalność pierwszych czterech odcinków nowej serii „Ugotowanych”. wyniosła 1,41 mln widzów. Przełożyło się to na 8,97 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 11,95 proc. udziału w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądanym odcinkiem programu w pierwszym tygodniu nowej ramówki był ten czwartkowy, w którym ujawniono zwycięzcę rywalizacji. Zainteresował on 1,64 mln widzów.

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

04-09-2014

1 639 647

10,85%

03-09-2014

1 455 931

9,21%

01-09-2014

1 392 550

8,72%


Dotąd w paśmie „Ugotowanych” nadawano serial docu-crime „W11 - Wydział Śledczy”. W pierwszym tygodnia września ub.r. miał on więcej widzów niż kulinarny show, bo śledziło go 1,99 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 13,34 proc. i 12,09 proc. Natomiast wiosną tego roku „W11” gromadziło średnio 2,09 mln widzów, a jego udział w grupie 4+ wynosił 13,16 proc. Natomiast w grupie 16-49 udział był niższy niż w przypadku „Ugotowanych” i plasował się na poziomie 11,48 proc. (więcej na ten temat).

W czasie emisji kulinarnego formatu TVN przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. W tym paśmie zdecydowanym liderem jest TVP2, która emituje seriale „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” oraz filmy fabularne, co daje jej aż 28,92 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVP1 (różne programy; 12,22 proc. udziału). Lepiej od TVN wypada również Polsat (filmy fabularne, „Zdrady” oraz „Na krawędzi 2”; 10,05 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVN w paśmie emisji „Ugotowanych” jest trzeci. Zdecydowanym liderem również i tutaj jest TVP2, drugie miejsce zajmuje Polsat, natomiast słabiej od TVN wypada Jedynka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

4 548 702

28,92%

24,42%

TVP1

1 922 147

12,22%

9,23%

Polsat

1 580 036

10,05%

12,89%

TVN - Ugotowani

1 411 271

8,97%

11,95%

Dołącz do dyskusji: „Ugotowani” gromadzą 1,4 mln widzów. TVN przegrywa z konkurencją

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bat na debili
I po co było usuwać W11? Masz za swoje, głupi TVN-ie...
0 0
odpowiedź
User
Marco Polo
Wspaniała wiadomość !!! Już tylko lemingi oglądają tą telewizję. TVN nie ma nic do zaoferowania dla ludzi z wyższym wykształceniem. Polsat najlepszą telewizją komercyjną w Polsce. Polsat Cyfrowy najlepszą platformą cyfrową.
0 0
odpowiedź
User
DeDe
Polsat też nie ma nic ambitnego do zaproponowania, ale już nawet wieśniacki Polsat jest ambitniejszy od tej szmiry z TVN-u. Nie wiem, kto to ogląda? Gospodynie domowe i emeryci? Kogo jeszcze może podniecać odbyt Tysia i androgeniczny model, kawały Pieńkowskiej i komentarze Szulim? Idiotyzm.
0 0
odpowiedź