SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko „Dobry Tydzień” kończy 2015 rok na plusie. „Życie na Gorąco” najbardziej w dół

W 2015 roku na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które odnotowało największy spadek w zestawieniu. Na ostatniej pozycji znalazł się „Dobry Tydzień”, który jako jedyny odnotował wzrost.

Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w 2015 roku względem 2014 roku zmalała o 5,76 proc. i wyniosła 555 389 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 4,17 proc. do 310 834 egz. Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego średni wynik sprzedażowy w 2014 roku uplasował się na poziomie 219 832 egz., po spadku o 4,60 proc.

Ostatnią pozycję zajął magazyn „Dobry Tydzień” (również wydawany przez Wydawnictwo Bauer). W ub.r. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 165 341 egz., po wzroście o 1,57 proc. - jedynym w zestawieniu. Dane za 2014 rok dotyczą jednak tylko okresu od października do grudnia, bo tytuł wszedł na rynek 27 października 2014 roku.

Wirtualnemedia.pl

rok

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

738 485

555 389

555 389

763 992

589 337

589 337

Twoje Imperium

425 947

310 834

310 834

440 686

324 375

324 375

Rewia

323 308

219 832

219 832

334 312

230 440

230 440

Świat & Ludzie

293 199

187 104

187 104

297 582

195 638

195 638

Na Żywo

281 916

180 084

180 084

283 585

181 250

181 250

Dobry Tydzień

270 966

165 341

165 341

310401

162783

162783


W grudniu 2015 roku liderem również było „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 502 608 egz., po spadku w porównaniu do grudnia 2014 roku o 9,30 proc. - największym w zestawieniu.

Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium” (290 734 egz.; w dół o 1,97 proc.), a trzecie - do „Rewii” (214 835 egz.; do góry o 2,18 proc.).

W tym ujęciu „Dobry Tydzień” awansował z szóstej na piątą lokatę ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 177 738 egz. Jego wynik zwiększył się tutaj najbardziej w zestawieniu, bowiem o 11,83 proc.

Wirtualnemedia.pl

grudzień

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

684 793

502 608

502 608

750 306

554 113

554 113

Twoje Imperium

399 476

290 734

290 734

418 878

296 590

296 590

Rewia

304 942

214 835

214 835

311 932

210 251

210 251

Świat & Ludzie

286 192

187 083

187 083

303258

204846

204846

Dobry Tydzień

287 430

177 738

177 738

292 884

158 937

158 937

Na Żywo

276 188

174 000

174 000

293 939

189 486

189 486

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Tylko „Dobry Tydzień” kończy 2015 rok na plusie. „Życie na Gorąco” najbardziej w dół

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Nowomowa - tygodniki JELOŁ! Cokolwiek to oznacza!
0 0
odpowiedź
User
plus
Nowomowa - tygodniki JELOŁ! Cokolwiek to oznacza!

Trzeba było chodzić na zajęcia z historii prasy.
0 0
odpowiedź