SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tygodnik „Do Rzeczy” i PMPG ogłaszają plebiscyt 100% Polski Produkt

Tygodnik „Do Rzeczy” (Orle Pióro) wspólnie z jego udziałowcem PMPG Polskie Media rozpoczyna plebiscyt 100% Polski Produkt mający wyróżniać najlepsze towary, których produkcja odbywa się całkowicie w naszym kraju. Do plebiscytu będą mogły zgłaszać się przedsiębiorstwa różnej wielkości i typu.

- Wiemy, że coraz więcej rodaków stawia na patriotyzm gospodarczy. Chcemy tę tendencję wzmacniać, pokazując, które produkty są w 100 proc. polskie. Dlatego rozpoczynamy plebiscyt tygodnika „Do Rzeczy” - uzasadnia Robert Pstrokoński, prezes spółki Orle Pióro, na łamach nowego numeru pisma. - Im bardziej rozszerzać się będzie moda na polskie produkty, tym lepiej dla naszej gospodarki. Warto docenić tych przedsiębiorców, którzy w trudnych warunkach globalnej konkurencji tu wytwarzają swoje produkty, tworzą miejsca pracy i całe łańcuchy lokalnych dostaw. To się nam po prostu wszystkim opłaci - dodaje.

Konkurs jest otwarty dla firm prywatnych, spółek z udziałem Skarbu Państwa oraz spółdzielni. Będą one mogły zgłaszać swoje produkty do końca sierpnia, szczegóły zostaną podane na stronie polski-produkt.dorzeczy.pl, która ruszy w środę.

Kryteriami oceny zgłoszonych produktów będą m.in. lokalizacja produkcji, pochodzenie materiałów i surowców, dynamika sprzedaży i rozwoju firmy, marka produktu, a także strategia promocji i sprzedaży produktu oraz jego długość życia. W kapitule plebiscytu będą przedstawiciele redakcji „Do Rzeczy", instytutów badawczych, naukowcy i eksperci zasiadający w Narodowej Radzie Rozwoju przy prezydencie. Partnerem merytorycznym jest firma PwC.

W plebiscycie zostaną przyznane: nagroda główna, nagroda dla produktu, który zadebiutował na rynku w ciągu ostatniego roku oraz ewentualne wyróżnienia. Nagrodzone produkty będą mogły zostać oznaczone logo

Od trzech lat tygodnik „Do Rzeczy” i miesięcznik „Do Rzeczy Historia” organizują plebiscyt Strażnik Pamięci, nagradzający osoby i instytucje, które szczególnie przyczyniły się do przechowania i przywrócenia pamięci o ważnych wydarzeniach z przeszłości Polski.

W maju br. do winiety tygodnika „Wprost” (wydawanego przez AWR „Wprost” należącą do PMPG Polskie Media) wprowadzono oznaczenie „polski wydawca”.

Według danych ZKDP w maju br. średnia sprzedaż ogółem „Do Rzeczy” wynosiła 52 509 egz.

Dołącz do dyskusji: Tygodnik „Do Rzeczy” i PMPG ogłaszają plebiscyt 100% Polski Produkt

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
100-procentowy Polak
Zgłaszam kandydaturę Amber Gold.
Znając słabość prezesa PMPG do tej firmy, szanse powinny być duże.
0 0
odpowiedź
User
Pissiuar do domu
Szkoda że uczciwe płacenie pensji pracownikom nie jest patriotyczne. No ale tylko szlachta pseudoprzedsiębiorców jest grupą "prawdziwych" polaków.
0 0
odpowiedź
User
Janusz spod Studzianek
Zglaszam grzyba prawdziwka. produkt prawdziwie polski. Powiem wiecej nacjonalistyczny.
0 0
odpowiedź