„Twój Styl” na czele miesięczników luksusowych. „Be Active” na drugim miejscu
W sierpniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”, a drugie miejsce zajął nowy magazyn „Be Active. Dietetyka & Fitness”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Shape”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2015 roku wyniosła 185 805 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do sierpnia 2014 roku pismo to zanotowało spadek o 11,60 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugim miejscu znalazł się drugi numer miesięcznika „Be Active. Dietetyka & Fitness” (Edipresse Polska), który trafił na rynek w czerwcu br. Sprzedaż ogółem jego sierpniowego wydania wyniosła 105 867 egz. Magazyn ten kierowany jest do kobiet w wieku 18-35 lat, zainteresowanych aktywnym stylem życia i zdrowiem, a kieruje nim Ewa Chodakowska (więcej na ten temat).
Trzecia pozycja należała do magazynu „Joy” (Marquard Media Polska). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 93 337 egz., po spadku o 2,44 proc.
Z kolei najwięcej - 33,53 proc. - stracił „Shape” (Marquard Media Polska), którego wynik wyniósł 14 635 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca 10. na 13.
sierpień |
||||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Twój Styl |
289 960 |
187 797 |
185 805 |
289 977 |
211 537 |
210 183 |
Be Active. Dietetyka & Fitness |
139 500 |
105 867 |
105 867 |
- |
- |
- |
Joy |
155 000 |
93 337 |
93 337 |
160 000 |
95 701 |
95 669 |
Zwierciadło |
139 800 |
81 375 |
80 340 |
140 000 |
85 367 |
85 367 |
Pani |
134 978 |
79 916 |
79 716 |
139 082 |
92 882 |
92 732 |
Cosmopolitan |
160 000 |
79 042 |
79 042 |
160 000 |
101 889 |
101 889 |
Wysokie Obcasy Extra |
125 000 |
87 024 |
75 219 |
148 000 |
95 717 |
89 077 |
Glamour |
114 260 |
72 787 |
72 567 |
145 000 |
78 114 |
78 082 |
Uroda Życia |
135 000 |
72 863 |
69 863 |
- |
- |
- |
Grazia |
129 992 |
67 097 |
66 897 |
- |
- |
- |
Avanti |
150 100 |
65 878 |
65 530 |
135 000 |
70 517 |
70 151 |
Elle |
104 500 |
54 537 |
52 317 |
100 000 |
59 323 |
57 291 |
Shape |
38 000 |
17 635 |
14 635 |
38 000 |
22 019 |
22 019 |
W sierpniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 24,48 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Glamour” (Grupa Burda). Również i w tym ujęciu najwięcej stracił „Shape” - było to 34,84 proc.
Warto dodać, że wynik miesięcznika „Be Active. Dietetyka & Fitness” w porównaniu do pierwszego numeru zwiększył się o 13,66 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
sierpień |
lipiec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Twój Styl |
289 960 |
187 797 |
185 805 |
289 926 |
177 969 |
176 037 |
Be Active. Dietetyka & Fitness |
139 500 |
105 867 |
105 867 |
140 000 |
93 142 |
93 142 |
Joy |
155 000 |
93 337 |
93 337 |
160 000 |
79 761 |
79 761 |
Zwierciadło |
139 800 |
81 375 |
80 340 |
135 000 |
66 000 |
64 965 |
Pani |
134 978 |
79 916 |
79 716 |
134 987 |
79 120 |
78 920 |
Cosmopolitan |
160 000 |
79 042 |
79 042 |
160 000 |
81 068 |
81 068 |
Wysokie Obcasy Extra |
125 000 |
87 024 |
75 219 |
124 000 |
78 426 |
67 779 |
Glamour |
114 260 |
72 787 |
72 567 |
100 000 |
58 514 |
58 294 |
Uroda Życia |
135 000 |
72 863 |
69 863 |
137 110 |
62 073 |
59 073 |
Grazia |
129 992 |
67 097 |
66 897 |
139 965 |
68 667 |
68 467 |
Avanti |
150 100 |
65 878 |
65 530 |
157 000 |
84 572 |
84 229 |
Elle |
104 500 |
54 537 |
52 317 |
93 000 |
48 835 |
46 615 |
Shape |
38 000 |
17 635 |
14 635 |
50 000 |
25 460 |
22 460 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” na czele miesięczników luksusowych. „Be Active” na drugim miejscu