TVN Style zwiększa swoją przewagę na konkurencją. Polsat Play i TVN Turbo uzupełniają podium kanałów lifestylowych
W lipcu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Lifetime, a na przeciwnym biegunie znalazł się kanał Discovery Life.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w lipcu br. wyniósł 0,76 proc., po wzroście w porównaniu do lipca ub.r. o 10,14 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez jednego z nadawców.
Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 1,72 proc. i wyniósł 0,57 proc.
Oczko niżej, z udziałem wynoszącym 0,47 proc., znalazł się kanał TVN Turbo. Jego wynik poszedł w dół o 6 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 133,33 proc., pochwalić się mogła stacje Lifetime. Jej średni udział w lipcu br. wyniósł 0,07 proc., a stacja ta awansowała z miejsca 12. na 10.
Z kolei największą stratę zanotował kanał Discovery Life, który spadł z pozycji 6. na 7. Jego wynik zmalał o 22,22 proc. do 0,14 proc.
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
Dynamika |
|
lipiec |
|||
2015 |
2016 |
||
Stacja |
SHR % |
SHR % |
% |
TVN Style |
0,69% |
0,76% |
10,14% |
Polsat Play |
0,58% |
0,57% |
-1,72% |
TVN Turbo |
0,50% |
0,47% |
-6,00% |
Polsat Cafe |
0,45% |
0,43% |
-4,44% |
TLC |
0,41% |
0,35% |
-14,63% |
Domo |
0,10% |
0,22% |
120,00% |
Discovery Life |
0,18% |
0,14% |
-22,22% |
Kuchnia+ |
0,12% |
0,10% |
-16,67% |
Polsat Food |
0,11% |
0,10% |
-9,09% |
BBC Lifestyle |
0,07% |
0,07% |
0,00% |
Lifetime |
0,03% |
0,07% |
133,33% |
E!Entertainment |
0,05% |
0,05% |
0,00% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w lipcu br. wyniósł 1,10 proc., po wzroście o 22,22 proc.
Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,78 proc., zajął TVN Turbo, notujący wzrost o 4 proc.
Ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział poszedł do góry o 4,35 proc. i wyniósł 0,72 proc.
Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał kanał Lifetime (kanał ten zanotował wzrost o 200 proc. do 0,06 proc. udziału). Na przeciwnym biegunie znalazła się stacja Discovery Life (było to 30,43 proc. do 0,16 proc.).
Wirtualnemedia.pl |
16-49 |
Dynamika |
|
lipiec |
|||
2015 |
2016 |
||
Stacja |
SHR % |
SHR % |
% |
TVN Style |
0,90% |
1,10% |
22,22% |
TVN Turbo |
0,75% |
0,78% |
4,00% |
Polsat Play |
0,69% |
0,72% |
4,35% |
TLC |
0,57% |
0,45% |
-21,05% |
Polsat Cafe |
0,43% |
0,43% |
0,00% |
Domo |
0,09% |
0,24% |
166,67% |
Discovery Life |
0,23% |
0,16% |
-30,43% |
Kuchnia+ |
0,10% |
0,12% |
20,00% |
Polsat Food |
0,13% |
0,11% |
-15,38% |
E!Entertainment |
0,08% |
0,10% |
25,00% |
BBC Lifestyle |
0,10% |
0,09% |
-10,00% |
Lifetime |
0,02% |
0,06% |
200,00% |
Dołącz do dyskusji: TVN Style zwiększa swoją przewagę na konkurencją. Polsat Play i TVN Turbo uzupełniają podium kanałów lifestylowych
był także moim ulubionym. Ale w tej chwili.... same powtorki i to na okrągło! przejrzałam program do k-ca m-ca....jedyny nowy to wyzwanie nowe mieszkanie, reszta pokazywana już x-razy, i mimo , ze to super programy, mogą poprostu obrzydnąć. O innych kamałach tzw.lifestylowych pomilcze , bo szkoda mi pary. Nie oglądam od dawna.