TVN Style liderem stacji lifestylowych. Viacom Blink! i TLC tracą
W styczniu 2014 roku liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych pozostał kanał TVN Style. Na drugie miejsce awansował Polsat Play, który zanotował największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła stacja Viacom Blink!.
Udział TVN Style w styczniu 2014 roku wyniósł 0,63 proc., po spadku względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 1,56 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Z trzeciej na drugą lokatę awansował skierowany do mężczyzn Polsat Play, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 20,45 proc. i wyniósł 0,53 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Z czwartej pozycji na ostatnie miejsce podium awansował kanał TVN Turbo. Udział tej stacji wyniósł 0,48 proc., po wzroście o 11,63 proc.
Natomiast największy spadek w rankingu zanotowała zajmująca ostatnią lokatę stacja Viacom Blink!, której średni udział zmniejszył się o 50 proc. do poziomu 0,01 proc. Przed rokiem kanał ten był dziewiąty.
Lp. |
Stacja |
Wszyscy 4+ |
|||
styczeń 2013 |
styczeń 2014 |
||||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
||
1 |
TVN Style |
45 674 |
0,64% |
45 889 |
0,63% |
2 |
Polsat Play |
31 055 |
0,44% |
38 462 |
0,53% |
3 |
TVN Turbo |
30 250 |
0,43% |
34 910 |
0,48% |
4 |
Polsat Cafe |
25 188 |
0,35% |
28 573 |
0,39% |
5 |
TLC |
32 699 |
0,46% |
27 680 |
0,38% |
6 |
kuchnia+ |
9 038 |
0,13% |
9 178 |
0,13% |
7 |
Domo+ |
6 772 |
0,10% |
6 752 |
0,09% |
8 |
BBC Lifestyle |
5 869 |
0,08% |
4 929 |
0,07% |
9 |
Polsat Food |
- |
- |
4 146 |
0,06% |
10 |
Viacom Blink |
1 131 |
0,02% |
714 |
0,01% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. Rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział wzrósł tutaj o 2,44 proc. i wyniósł 0,84 proc.
Drugie miejsce zajął kanał TVN Turbo (0,73 proc.; wzrost o 14,06 proc.). Ostatnia lokata podium należała do Polsatu Play, który rok wcześniej był czwarty (0,64 proc.; w górę o 20,75 proc.).
W tym ujęciu największym wzrostem (o 36,36 proc.) pochwalić się mogła Kuchnia+. Również i tutaj najwięcej stracił Viacom Blink! - było to 50 proc.
Lp. |
Stacja |
Wszyscy 16-49 |
|||
styczeń 2013 |
styczeń 2014 |
||||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
||
1 |
TVN Style |
23 605 |
0,82% |
24 481 |
0,84% |
2 |
TVN Turbo |
18 383 |
0,64% |
21 264 |
0,73% |
3 |
Polsat Play |
15 086 |
0,53% |
18 690 |
0,64% |
4 |
TLC |
18 215 |
0,63% |
14 643 |
0,50% |
5 |
Polsat Cafe |
12 537 |
0,44% |
13 550 |
0,47% |
6 |
kuchnia+ |
3 153 |
0,11% |
4 236 |
0,15% |
7 |
BBC Lifestyle |
2 983 |
0,10% |
3 166 |
0,11% |
8 |
Domo+ |
2 846 |
0,10% |
2 450 |
0,08% |
9 |
Polsat Food |
- |
- |
2 258 |
0,08% |
10 |
Viacom Blink |
520 |
0,02% |
239 |
0,01% |
Dołącz do dyskusji: TVN Style liderem stacji lifestylowych. Viacom Blink! i TLC tracą