SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Fakty" najdroższe w cenniku reklamowy TVN na maj - 71,5 tys. za spot

TVN Media rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na maj w TVN. Najdrożej wyceniono spot przy niedzielnym wydaniu "Faktów" - kosztuje 71,5 tys. zł.

71,5 tys. zł (cena netto, bez rabatów) kosztuje 30-sek. spot przy niedzielnym wydaniu "Faktów". W dni powszednie stawka jest niższa i wynosi 56 tys. zł.

Kilka tysięcy mniej - 64 tys. zł - kosztuje reklama przy "Kuchennych rewolucjach" w czwartkowe wieczory, a 63,9 tys. zł trzeba zapłacić za spot przy codziennym programie "Uwaga! Koronawirus" emitowanym tuż po "Faktach".

54,6 tys. zł zapłacą za spot reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku reklamowym przy finałowym odcinku programu "Masterchef Junior" 9 maja.

Na 44,6 tys. zł wyceniono z kolei spot przy "Milionerach", na 41,5 tys. zł - przy sobotnim "Power Couple", na 37 tys. zł - przy programie "Totalne remonty Szelągowskiej" i na 23,7 tys. - przy "Kuba Wojewódzki".

44,1 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę przy serialu "Na Wspólnej" i 28,9 tys. zł przy serialu "Żywioły Saszy".

Reklamodawcy zainteresowani reklamą przy serwisie sportowym muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 59,9 tys. zł w niedziele i 58,3 tys. zł w dni robocze. Ceny reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio 52,8 tys. zł i 54,8 tys. zł.

TVN Media jako drugie biuro reklamy tv zaczęło sprzedaż reklam na maj br. Od zeszłego tygodnia swoją ofertę na przyszły miesiąc sprzedaje biuro reklamy TVP

Według danych Nielsen Audience Measurement w pierwszym kwartale br. średnia widownia minutowa TVN wynosiła 484 945 widzów, a udział stacji w rynku oglądalności - 7,05 proc. (po spadku o 6,6 proc. w skali roku).

Dołącz do dyskusji: "Fakty" najdroższe w cenniku reklamowy TVN na maj - 71,5 tys. za spot

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Heh
Takamlasa a potem pyk nanpilovie bo sepleniący brzydal
0 0
odpowiedź
User
x
Takamlasa a potem pyk nanpilovie bo sepleniący brzydal

Nie pij tyle, poza tym jutro już poniedziałek.
0 0
odpowiedź
User
Krzysztof Petryna
Podstawowy patriotyzm nakazuje unikać produktów reklamowanych przez TVN.
0 0
odpowiedź