TP SA dzięki nowym planom taryfowym chce zatrzymać odpływ klientów
Telekomunikacja Polska, która z początkiem września wprowadziłatrzy nowe plany taryfowe, spodziewa się, że dzięki nim zahamowanyzostanie odpływ klientów telefonii stacjonarnej do konkurencji iofert mobilnych - poinformowali na poniedziałkowej konferencjiprasowej przedstawiciele TP SA.
"Ta oferta może znacznie ograniczyć spadek liczby klientów z tejlinii biznesowej, a w przyszłości nawet ją zwiększyć" - powiedziałPaweł Papliński, dyrektor departamentu telefonii stacjonarnej TPSA.
"Nie jest to możliwe (potencjalne zwiększenie liczby klientów -red.) w krótkim okresie, ale w średniej perspektywie, czyli jakichśdwóch lat, już tak" - dodał.
TP SA od 1 września wprowadziła trzy nowe plany telefoniczne:plan doMowy tp 60, doMowy tp 300 i doMowy tp 1200.
Osoby, które nie dzwonią zbyt często, już za 50 zł mogą wybraćplan doMowy 60, w którym otrzymują na rozmowy 60 minut przez całądobę lub 120 minut, jeśli dzwonią wieczorami, czyli po godz. 18oraz w weekendy. Po wykorzystaniu tego pakietu za minutę połączeniaw sieciach stacjonarnych zapłacą tylko 0,17 zł. W porównaniu dopodobnego cenowo planu tp60 oznacza to spadek kosztów połączeń od47 proc. do 75 proc.
Klienci, którzy chętnie korzystają z telefonu, a jednocześniekontrolują koszty mogą wybrać plan doMowy 300 z pakietem 300/600minut za 70 zł. W tym planie za minutę połączenia poza pakietem, wsieciach stacjonarnych zapłacą tylko 0,12 zł, co oznacza obniżkę o40 proc. w porównaniu do zbliżonego planu tp 250.
Dla tych wszystkich, którzy lubią bardzo częste, długie rozmowyTelekomunikacja Polska przygotowała plan doMowy 1200. Tu za 90 złmiesięcznie klienci dostają 1200 minut rozmów przez całą dobę lubnieograniczoną liczbę minut wieczorami i w weekendy. W tej oferciecena minuty połączenia poza pakietem to tylko 0,07 zł, co wporównaniu do wcześniejszego planu tp wieczory i weekendy dajeobniżkę nawet do 90 proc.
Dołącz do dyskusji: TP SA dzięki nowym planom taryfowym chce zatrzymać odpływ klientów