TOP11 stacji lifestylowych: Polsat Play wyprzedził TVN Turbo, traci TLC
W sierpniu 2013 roku liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych pozostała telewizja TVN Style, a na drugie miejsce awansował Polsat Play. Największy wzrost odnotowało BBC Lifestyle.
Udział TVN Style w sierpniu 2013 roku wyniósł 0,62 proc., po spadku względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 3,1 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Z czwartej na drugą lokatę awansował skierowany do mężczyzn Polsat Play, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 42,5 proc. i wyniósł 0,50 proc. Z drugiej pozycji na ostatnie miejsce podium spadł natomiast kobiecy kanał TLC. Udział tej stacji wyniósł 0,47 proc., po spadku o 18,7 proc.
Największym wzrostem pochwalić się mogła zajmująca ósme miejsce BBC Lifestyle, której udział w badanym miesiącu zwiększył się o 65,1 proc. i wyniósł 0,07 proc.
Natomiast największy spadek w rankingu zanotowała zajmująca przedostatnią lokatę stacja Viacom Blink!, której średni udział zmniejszył się o 36,4 proc. do poziomu 0,02 proc.
wszyscy 4+ |
||||
sierpień |
2012 |
2013 |
||
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
TVN Style |
33 522 |
0,642 |
32 770 |
0,622 |
Polsat Play |
18 446 |
0,353 |
26 514 |
0,503 |
TLC |
30 419 |
0,582 |
24 916 |
0,473 |
TVN Turbo |
24 880 |
0,476 |
21 102 |
0,400 |
Polsat Cafe |
17 642 |
0,338 |
18 939 |
0,359 |
kuchnia+ |
7 443 |
0,142 |
9 109 |
0,173 |
Domo+ |
7 862 |
0,150 |
7 843 |
0,149 |
BBC Lifestyle |
2 236 |
0,043 |
3 746 |
0,071 |
Polsat Food |
- |
- |
3 711 |
0,070 |
Viacom Blink |
1 721 |
0,033 |
1 122 |
0,021 |
LOVE |
1 446 |
0,028 |
1 040 |
0,020 |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem także pozycja lidera należała do TVN Style, której udział spadł tutaj o 6,5 proc. i wyniósł 0,84 proc. Drugie miejsce zajął kanał TLC (0,70 proc.; spadek o 15,6 proc.). Ostatnia lokata podium należała do Polsatu Play, który rok wcześniej był czwarty (0,68 proc.; w górę o 49,3 proc.).
Również i w tym ujęciu największym wzrostem (o 78,1 proc.) pochwalić się mógł kanał BBC Lifestyle. Z kolei najwięcej także i tutaj stracił Viacom Blink! - było to aż 60,8 proc.
wszyscy 16-49 |
||||
sierpień |
2012 |
2013 |
||
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
TVN Style |
19 929 |
0,902 |
17 897 |
0,843 |
TLC |
18 188 |
0,823 |
14 761 |
0,695 |
Polsat Play |
9 981 |
0,452 |
14 338 |
0,675 |
TVN Turbo |
17 831 |
0,807 |
13 615 |
0,641 |
Polsat Cafe |
9 260 |
0,419 |
9 629 |
0,453 |
Domo+ |
3 931 |
0,178 |
3 706 |
0,174 |
kuchnia+ |
3 976 |
0,180 |
3 445 |
0,162 |
BBC Lifestyle |
1 425 |
0,064 |
2 428 |
0,114 |
Polsat Food |
- |
- |
2 173 |
0,102 |
LOVE |
768 |
0,035 |
494 |
0,023 |
Viacom Blink |
1 120 |
0,051 |
429 |
0,020 |
Najchętniej oglądanym programem w stacjach lifestylowych w sierpniu 2013 roku był serial „Chłopaki do wzięcia”, który do Polsatu Play przyciągnął 257 tys. widzów. Do rankingu top 10 programów stacja ta wprowadziła najwięcej, bo aż pięć pozycji. Cztery miejsca zajęły programy nadane przez TVN Style. Ponadto w zestawieniu znalazła się jedna pozycja z TLC.
Raport TOP programów |
Stacja |
Wszyscy 4+ |
|
Program |
AMR |
SHR % |
|
CHLOPAKI DO WZIECIA /MAG.POL./ |
Polsat Play |
256 898 |
2,01 |
WSTYDLIWE CHOROBY /SER.DOK.W.BRYT./ |
TLC |
248 038 |
2,28 |
SMIERC NA 1000 SPOSOBOW /SER.DOK.USA/ |
Polsat Play |
209 529 |
2,32 |
IDEALNA NIANIA /REALITY SHOW POL./ |
TVN Style |
191 128 |
1,66 |
DORADCA SMAKU /MAG.KUL.POL./ |
TVN Style |
173 440 |
2,11 |
PAN I PANI HOUSE /REALITY SHOW/ |
TVN Style |
165 066 |
1,24 |
WIEM CO JEM WIEM CO KUPUJE /PROG.PORAD.POL./ |
TVN Style |
159 390 |
1,22 |
SEKS WEDLUG NOWOCZESNEJ DZIEWCZYNY /SER.DOK.ANG./ |
Polsat Play |
159 241 |
2,24 |
MALANOWSKI & PARTNERZY /SER.KRYM.POL./ |
Polsat Play |
156 651 |
2,08 |
STOLECZNA DROGOWKA /SER.DOK.POL./ |
Polsat Play |
149 125 |
1,25 |
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.
Dołącz do dyskusji: TOP11 stacji lifestylowych: Polsat Play wyprzedził TVN Turbo, traci TLC
W Mszczonowie?
Też nie sądzę.