SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TLC do góry o 260 proc., BBC Lifestyle traci

W marcu br. liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych była trzeci miesiąc z rzędu stacja TLC, notując bardzo duży wzrost udziału. Udało jej się wyprzedzić TVN Style i TVN Turbo. Najwięcej stracił z kolei kanał BBC Lifestyle.

TLC zanotował w marcu br. 0,38 proc. udziału. Było to o 257,5 proc. więcej niż rok wcześniej, gdy stacja ta nazywała się Discovery Travel & Living. Kanał ten pochwalić się może największym wzrostem w rankingu, który pozwolił mu awansować z pozycji siódmej na pierwszą. Na drugim miejscu utrzymała się kierowana do mężczyzn stacja TVN Turbo, której udział wyniósł 0,37 proc. po wzroście o 0,6 proc. Na trzecią pozycję z pierwszej spadł z kolei kobiecy kanał TVN Style. Jego udział zmalał o 12,8 proc. do 0,35 proc.

Wzrost o 54,4 proc. odnotował plasujący się na czwartym miejscu Polsat Cafe, który miał 0,19 proc. udziału. Najwięcej stracił natomiast zajmujący ósmą lokatę (rok wcześniej szóstą) kanał BBC Lifestyle, który w lutym br. zniknął z Cyfrowego Polsatu, a został włączony do mającej znacznie mniej abonentów platformy N. Stacja ta zanotowała spadek udziału o 71 proc. do 0,03 proc.

marzec Wszyscy 4+
2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR SHR %
TLC 6 758 0,106 24 581 0,379
TVN Turbo 23 050 0,363 23 626 0,365
TVN Style 25 346 0,399 22 565 0,348
Polsat Cafe 7 932 0,125 12 516 0,193
Polsat Play 9 495 0,149 12 466 0,192
kuchnia.tv 5 812 0,092 5 329 0,082
Club TV 8 606 0,135 5 066 0,078
BBC Lifestyle 6 779 0,107 2 024 0,031
Domo 1 625 0,026 1 321 0,020
Fashion 1 766 0,028 750 0,012


W grupie wiekowej 16-49 liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w marcu br. pozostał kanał TVN Turbo. W zeszłym miesiącu miał 0,60 proc. udziału i zanotował spadek o 3,5 proc. Na drugie miejsce awansowała stacja TLC, po wzroście o 293,2 proc. Jej udział wyniósł 0,52 proc. Na podium znalazła się też telewizja TVN Style – jej udział spadł o 8,8 proc. do 0,48 proc. Największy spadek - tak jak w grupie 4+ - zanotował kanał BBC Lifestyle. Wynik tej telewizji zmalał o 72,9 proc. do 0,04 proc. 

marzec wszyscy 16-49
2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TVN Turbo 16 700 0,623 16 050 0,601
TLC 3 578 0,133 13 983 0,523
TVN Style 13 960 0,521 12 702 0,475
Polsat Play 5 158 0,192 6 898 0,258
Polsat Cafe 3 976 0,148 6 499 0,243
kuchnia.tv 2 461 0,092 2 743 0,103
Club TV  4 091 0,153 2 220 0,083
BBC Lifestyle 3 466 0,129 922 0,035
Domo 1 056 0,039 803 0,030
Fashion 454 0,017 286 0,011


Najpopularniejszym programem na antenie TLC w marcu br. był jeden z odcinków cyklu “Wstydliwe choroby”, który obejrzało ponad 160 tys. widzów.

Raport top programów
TLC wszyscy 4+
Program AMR SHR %
WSTYDLIWE CHOROBY /SER.DOK.W.BRYT./ 163 776 1,930
KREPUJACE UTRAPIENIA NASTOLATKOW 134 225 0,983
SLODKI BIZNES /SER.DOK.USA/ 125 722 0,802
W SZPONACH NALOGU /SER.DOK.USA/ 115 949 0,823
MISTRZ KUCHNI GORDON RAMSAY /SER.DOK.USA/ 110 195 0,737
DOKTOR G - LEKARZ SADOWY /SER.DOK./ 109 574 1,258
NASTOLATKI XXL /SER.DOK.ANG./ 101 588 0,734
CZTERY ZONY I MAZ /SER.DOK.W.BRYT./ 100 450 1,092
KOBIETY KTORE NIOSLY SMIERC /FILM DOK. / 100 114 1,099
MROCZNE SEKRETY MALZENSKIE /SER.DOK.USA/ 98 981 0,678

 


 Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.

Dołącz do dyskusji: TLC do góry o 260 proc., BBC Lifestyle traci

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pradziadek
Cieszy mnie spadek BBCLifestyle. Wszystkie kanały BBC zanotowały bardzo duże spadki oglądalności po usunięciu z Cyfrowego Polsatu. Teraz już "dumni" anglicy wiedzą kto rozdaje medialne karty w polszy.
0 0
odpowiedź
User
Ana
nie mam Polsatu i na niego sram. z chęcią bym BBC Lifestyle oglądała, ale go nie ma w ofercie mojej kablówki. szkoda
0 0
odpowiedź
User
Agata
Czyli nie masz Ano Polsatu, masz hujową kablówkę i często srasz. Rzeczywiście nie najlepiej u Ciebie kobieto!
0 0
odpowiedź