SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tina” ze zmienioną szatą graficzną, wśród nowych rubryk przepisy od zwycięzcy „MasterChefa”

Dwutygodnik „Tina” (Wydawnictwo Bauer) od środy 26 lutego będzie ukazywał się w odnowionej formule i szacie graficznej. Pojawi się m.in. autorska rubryka z przepisami kulinarnymi Grzegorza Zawieruchy, zwycięzcy „MasterChefa”.

Magazyn zyskuje nowe rubryki z poradami; powiększone też zostają działy: Moda i Kuchnia. Przewodnią myślą zmian jest uzyskanie bardziej czytelnej i przejrzystej struktury. Wydawca wprowadza w ten sposób nowy sposób komunikacji z czytelniczkami. Powiększony dział mody od teraz prezentować ma najnowsze trendy, zastępując dotychczasowy modułowy układ - dużymi, inspiracyjnymi zdjęciami. Praktyczne i poradnicze podejście do mody nadal mają prezentować dwie inne rubryki: „Modowy przewodnik" oraz „Modowe tak i nie".

Dział kulinarny zyskał autorską rubrykę - „Szef kuchni poleca" z przepisami Grzegorza Zawieruchy, zwycięzcy programu „MasterChef”. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/masterchef-8-edycja-1-91-mln-widzow-tvn-liderem-w-16-49 Zmienił się także zakres tematyczny rubryki Psychologia, która w nowej formule porusza ważne dla niej tematy dotyczące związków, relacji, rodziny, samorozwoju - czyli jest bardziej dopasowana do oczekiwań grupy docelowej.

Nowa „Tina" będzie dostępna w dwóch wersjach. Podstawowej w cenie 1,99 zł i z książeczką kulinarną w cenie 3,19 zł. Sprzedaż najnowszego wydania (5/2020) zostanie wsparta kampanią reklamową w telewizji, natomiast wydania kolejnego (6/2020) - kampanią w radiu RMF FM. Kampania obejmuje także magazyny Wydawnictwa Bauer. Zakup mediów zaplanował dom mediowy Wavemaker, a kreację przygotował Digit-Art.

Z danych ZKDP wynika, że w listopadzie 2019 roku średnia sprzedaż „Tiny” wyniosła 80 316 egz. (po spadku o 14,48 proc. rok do roku).

Dołącz do dyskusji: „Tina” ze zmienioną szatą graficzną, wśród nowych rubryk przepisy od zwycięzcy „MasterChefa”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl