„Tele Świat” liderem, „Przyjaciółka” wyprzedziła „Party” (top 24 dwutygodników)
W październiku 2015 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2015 roku wyniosła 321 963 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2014 roku była ona niższa o 1,03 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z trzeciego na drugie miejsce awansowała „Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 21,44 proc. do poziomu 217 268 egz.
Podium zamyka dwutygodnik „Party” (Edipresse Polska), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 31,03 proc. do 199 437 egz. Tytuł ten rok wcześniej był wiceliderem.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia najwięcej, bo po trzy pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym oraz tytuły people. Dwa miejsca przypadły dwutygodnikom poradnikowym, a po jednym - magazynowi o serialach oraz pismu z segmentu real life stores.
Wirtualnemedia.pl |
październik |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Świat |
487 410 |
321 963 |
321 963 |
482 360 |
325 328 |
325 328 |
Przyjaciółka |
301 405 |
217 268 |
217 268 |
379 700 |
276 546 |
276 546 |
Party Życie Gwiazd |
307 458 |
199 504 |
199 437 |
370 083 |
289 249 |
289 182 |
Tina |
287 453 |
183 712 |
183 712 |
373 190 |
264 455 |
264 455 |
Świat Seriali |
287 378 |
178 033 |
178 033 |
287 424 |
165 260 |
165 260 |
TV14 |
274 922 |
177 504 |
177 504 |
277 478 |
178 833 |
178 833 |
Show |
282 381 |
172 888 |
172 888 |
322 246 |
228 821 |
228 821 |
Tele Max |
234 986 |
147 731 |
147 731 |
232 467 |
157 011 |
157 011 |
Z Życia Wzięte |
232 005 |
136 495 |
136 495 |
283 215 |
162 194 |
162 194 |
Gala |
238 781 |
136 082 |
135 812 |
229 885 |
142 409 |
142 359 |
Super TV |
209 912 |
122 137 |
122 137 |
222 405 |
140 043 |
140 043 |
Pani Domu |
152 949 |
97 248 |
97 157 |
227 100 |
151 617 |
151 526 |
Naj |
179 371 |
89 336 |
89 336 |
174 974 |
118 501 |
118 501 |
Viva |
153 055 |
88 931 |
88 931 |
203 545 |
119 869 |
119 869 |
Flesz Gwiazdy & Styl |
153 713 |
104 186 |
88 653 |
215 220 |
125 782 |
125 298 |
Takie jest Życie |
204 947 |
87 740 |
87 740 |
172 453 |
86 693 |
86 693 |
Sukcesy i Porażki |
138 000 |
81 175 |
81 175 |
167 700 |
93 772 |
93 772 |
Relaks |
134 978 |
63 491 |
63 491 |
163 437 |
76 368 |
76 368 |
Bravo Sport |
112 477 |
50 072 |
50 072 |
129 877 |
102 852 |
102 852 |
Ekran TV |
82 225 |
45 433 |
45 433 |
94 860 |
48 924 |
48 924 |
Bravo |
114 915 |
40 447 |
40 447 |
149 743 |
78 627 |
78 627 |
Kaczor Donald |
39 900 |
18 791 |
18 791 |
40 750 |
20 922 |
20 922 |
Forum |
31 000 |
15 777 |
15 777 |
37 000 |
16 423 |
16 423 |
Puls Medycyny |
17 000 |
2 761 |
2 723 |
17 000 |
3 191 |
3 162 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” liderem, „Przyjaciółka” wyprzedziła „Party” (top 24 dwutygodników)