SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Taniec z gwiazdami” zarobił 46 mln zł, jesienią 12. edycja

Zakończona w niedzielę 11. edycja „Tańca z gwiazdami” miała o pół miliona widzów więcej niż nadawana rok wcześniej 9. edycja i wygrała z konkurencją. Wpływy reklamowe wyniosły 46 mln zł. Jesienią stacja nada kolejną serię show.

Średnia oglądalność 11. edycji tanecznego widowiska wyniosła 4,3 mln widzów, co dało TVN-owi 27,03 proc. udziału w grupie 4+ i 23,86 proc. w komercyjnej grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
 

  Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
07-03-2010 4 577 667 27,99% 25,68%
14-03-2010 4 670 450 28,12% 25,36%
21-03-2010 4 633 925 28,32% 25,35%
28-03-2010 4 480 723 26,59% 23,30%
04-04-2010 3 848 158 25,79% 22,99%
25-04-2010 4 041 457 25,30% 21,99%
02-05-2010 3 710 595 26,42% 22,72%
09-05-2010 3 981 377 25,41% 23,34%
16-05-2010 4 363 045 27,26% 23,86%
23-05-2010 4 021 094 26,48% 21,49%
30-05-2010 3 777 830 24,40% 20,94%
13-06-2010 4 575 752 30,03% 26,11%
średnia 4 269 697 27,03% 23,86%


W czasie nadawania show TVN zajmowała pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Stacji udało się wyprzedzić Jedynkę, która jeszcze rok temu, emitując „Ranczo” była liderem niedzielnego pasma po 20.00. Teraz jednak TVP 1 nadawała w czasie „TzG” - „Sport”, „Blondynkę”, seriale „Mała Moskwa” i „Sprawiedliwi” oraz filmy i z udziałem na poziomie 21,74 proc. zajęła drugie miejsce. Za TVN-em uplasowały się także: TVP 2 („Kabaretowy Klub Dwójki”, filmy; 14,76 proc.) i Polsat (gł. „Skazany na śmierć”, „CSI: Kryminalne Zagadki Miami”; 12,43 proc.). W grupie komercyjnej kolejność stacji była taka sama. 

  Wszyscy 4+ 16-49
Stacja AMR SHR % SHR %
TVN – Taniec z gwiazdami 4 269 549 27,03% 23,86%
TVP 1 3 432 430 21,74% 17,51%
TVP 2 2 330 859 14,76% 16,28%
Polsat 1 962 720 12,43% 15,86%


Wynik oglądalności 11. edycji „Tańca z gwiazdami” był o 470 tys. widzów lepszy od widowni nadawanej wiosną 2009 roku 9. edycji, którą śledziło 3,8 mln osób przy udziale na poziomie 23,08 proc. w 4+ i 21,58 proc. w 16-49. Jednak zakończona właśnie seria widowiska miała trzeci najgorszy wynik w historii programu - mniej widzów od niej poza 9. edycją miała tylko 1. edycja, oglądana przez 3,4 mln widzów. Jak dotąd najpopularniejsza była trzecia odsłona show, którą śledziło średnio 6,7 mln osób. 

    Wszyscy 4+ 16-49
Edycja Okres emisji AMR SHR % SHR %
I wiosna 2005 3 375 275 24,06% 23,32%
II jesień 2005 5 001 238 30,19% 32,21%
III wiosna 2006 6 743 493 38,63% 40,35%
IV jesień 2006 6 389 535 38,72% 35,06%
V wiosna 2007 4 949 989 28,27% 26,34%
VI jesień 2007 5 329 070 31,88% 28,79%
VII wiosna 2008 4 733 279 29,07% 28,88%
VIII jesień 2008 4 742 462 29,46% 26,51%
IX Wiosna 2009 3 802 880 23,08% 21,58%
X Jesień 2009 4 864 325 29,62% 25,97%
XI Wiosna 2010 4 269 549 27,03% 23,86%


Wpływy z reklam wyemitowanych przy 11. edycji tanecznego widowiska wyniosły 45,6 mln zł. To ok. 11 mln zł więcej niż przy nadawanej rok temu 9. edycji i tylko o 1,4 mln mniej niż przy 10. odsłonie show, którą TVN pokazywała zeszłej jesieni (dane cennikowe bez rabatów). Program oglądały głównie kobiety, widzowie po 50. roku życia oraz mieszkańcy miast.  

 WIRTUALNEMEDIA.PL ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 32,95% 68
  Kobiety 67,05% 129
Wiek  4-9 1,60% 27
   10-15 2,77% 40
  16 - 19 1,67% 29
  20 - 24 3,15% 38
  25 - 29 6,81% 77
  30 - 34 7,92% 97
  35 - 39 7,02% 99
  40 - 44 6,03% 94
  45 - 49 6,74% 95
  50 - 54 10,20% 124
  55 - 59 13,25% 175
  60+ 32,83% 168
Wlk. miasta Wieś 27,72% 71
  < 50 tys. 27,07% 112
  50-100 tys. 11,24% 131
  100-200 tys. 9,72% 122
  > 200 tys. 24,25% 119
Zawód Top management 7,31% 94
  Pracownicy średniego szczebla 18,65% 129
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 16,83% 83
  Emeryci 41,84% 168
  Inni 15,37% 47
Wykształcenie Podstawowe 47,23% 103
  Średnie 34,43% 116
  Wyższe 13,97% 122
  Inne 4,37% 34


W finale zakończonej właśnie edycji „Tańca z gwiazdami” zwyciężyli gwiazda serialu „Brzydula” Julia Kamińska i jej partner Rafał Maserak. Pokonali oni aktorkę Katarzyną Glinkę tańczącą w parze ze Stefano Terrazzino.

Telewizja TVN jest zadowolona z wyników oglądalności programu, dlatego jesienią br. stacja nada 12. edycję „Tańca z gwiazdami”.

Dołącz do dyskusji: „Taniec z gwiazdami” zarobił 46 mln zł, jesienią 12. edycja

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
solorz
boże jeszcze ....
0 0
odpowiedź
User
Link
http://www.youtube.com/watch?v=XeiQzxC1fm8
0 0
odpowiedź
User
oper
I w kolejnej edycji wygra Majka - tyle w temacie...
0 0
odpowiedź