SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Stacje lifestylowe: TLC liderem, Domo.tv do góry o 440 proc.

TLC ponownie w sierpniu br. był liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych. Kolejne lokaty zajęły kanały TVN, do których zbliżają się dynamicznie stacje Polsatu. Największym wzrostem, wynoszącym aż 440 proc., pochwalić się może kanał Domo.tv

Udział TLC w zeszłym miesiącu br. wyniósł 0,60 proc. po wzroście w porównaniu do sierpnia 2010 roku o 182,5 proc. Stacja ta awansowała z miejsca piątego na pierwsze. Na drugie miejsce z pozycji lidera spadł kobiecy kanał TVN Style - jego udział wzrósł o 5,9 proc. do  0,47 proc. Trzecia lokata należała do kierowanego dla panów kanału TVN Turbo. Jego wynik to 0,40 proc. (wzrost o 3,9 proc.).

Większą dynamiką od kanałów Grupy TVN pochwalić się mogły zajmujące kolejne miejsce stacje lifestylowe Polsatu. Wynik Polsat Cafe poszedł do góry o 54,5 proc. co dało tej stacji 0,36 proc. udziału, zaś Polsat Play zanotował wzrost o 62,6 proc. do 0,33 proc.

>>> Nowe programy i gwiazdy jesienią w Polsat Cafe - link

Największy wzrost w zeszłym miesiącu należał do stacji Domo.tv, zajmującej pozycję ósmą. Jej udział poszedł do góry aż o 442,1 proc. i wyniósł 0,10 proc. Sporo (123,1 proc.) zyskał też kanał BBC Lifestyle, będący na miejscu jedenastym. Największy spadek zanotował natomiast ostatni w rankingu kanał Fashion (jego udział zmalał o 40 proc.). Poza tą stacją stracił jedynie kanał iTV.

sierpień Wszyscy 4+
2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR SHR %
TLC 10 838 0,211 29 719 0,596
TVN Style 22 807 0,444 23 396 0,470
TVN Turbo 19 797 0,385 19 939 0,400
Polsat Cafe 11 867 0,231 17 765 0,357
Polsat Play 10 413 0,203 16 442 0,330
Club TV 6 587 0,128 6 586 0,132
kuchnia.tv 4 233 0,082 5 278 0,106
Domo 962 0,019 5 108 0,103
ITV 6 213 0,121 4 851 0,097
BBC Lifestyle 2 016 0,039 4 353 0,087
Wedding TV 963 0,019 1 298 0,026
Fashion 765 0,015 460 0,009


W grupie 16-49, czyli najważniejszej dla reklamodawców, pierwsze miejsce także zajęło TLC, które osiągnęło wynik na poziomie 0,85 proc. po wzroście o 190,8 proc. Drugi był jednak kanał TVN Turbo (0,67 proc., spadek o 0,9 proc.), a trzecią pozycję zajął TVN Style (0,66 proc., wzrost o 12,8 proc.).

>>> TLC: “Nie mów pannie młodej” pierwszym polskim programem


Liderem wzrostu również była stacja Domo.tv (wzrost o 356,7 proc.), a liderem spadku - kanał iTV (spadek o 24,6 proc.). 

sierpień wszyscy 16-49
2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TLC 6 379 0,293 17 359 0,852
TVN Turbo 14 636 0,673 13 586 0,667
TVN Style 12 714 0,585 13 458 0,660
Polsat Cafe 6 858 0,315 10 615 0,521
Polsat Play 5 112 0,235 7 895 0,387
Club TV 3 985 0,183 3 359 0,165
kuchnia.tv 2 352 0,108 3 022 0,148
ITV 4 244 0,195 2 995 0,147
Domo 654 0,030 2 786 0,137
BBC Lifestyle 1 194 0,055 2 716 0,133
Wedding TV 564 0,026 676 0,033
Fashion 285 0,013 283 0,014


Hitem TLC w sierpniu br. był serial “Ciąża z zaskoczenia”. Jego najchętniej oglądany odcinek oglądało 194 tys. widzów.

Raport top programów
TLC wszyscy 4+
Program AMR SHR %
CIAZA Z ZASKOCZENIA /SER.DOK.USA/ 193 867 1,544
WSTYDLIWE CHOROBY /SER.DOK.W.BRYT./ 175 008 1,573
KOBIETA O WADZE 280 KILOGRAMOW /FILM DOK. USA/ 173 245 1,455
KREPUJACE UTRAPIENIA NASTOLATKOW  160 429 1,532
MEDYCZNE ANOMALIE /SER.DOK.USA/ 154 952 1,510
DOKTOR G - LEKARZ SADOWY /SER.DOK./ 142 371 1,717
KOLEKCJOMANIA /SER.DOK.USA/ 139 456 1,662
KOBIETY KTORE NIOSLY SMIERC /FILM DOK. FRANC./ 137 374 1,741
BUDDY VALASTRO GOTUJE /SER.DOK.USA/ 117 812 1,360
SLUBU NIE BEDZIE /SER.DOK.USA/ 114 172 0,951

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: Stacje lifestylowe: TLC liderem, Domo.tv do góry o 440 proc.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl