Spadki na rynku miesięczników młodzieżowych
Lipiec 2007: Większość miesięczników skierowanych do młodzieży zanotowała mniejszą sprzedaż.
Miesięcznik ''Dziewczyna" (Wydawnictwo Axel Springer Polska) osiągnął w lipcu 2007 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 198 154 egz. (spadek o 10,2 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2006) - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy na temat sprzedaży miesięczników młodzieżowych opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasował się "Twist" (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 170 431 egz. (wzrost o 4,2 proc.) a na trzecim 'Popcorn' (Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą 159 023 egz.(spadek o 6,1 proc.).
lipiec |
||
2007 | 2006 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Dziewczyna | 198154 | 220779 |
Twist | 170431 | 163531 |
Popcorn | 159023 | 169466 |
Fun Club | 132247 | 135247 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 82083 | 79217 |
Dołącz do dyskusji: Spadki na rynku miesięczników młodzieżowych