SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spada sprzedaż prasy młodzieżowej

Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w lutym 2009 roku był magazyn "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadek sprzedaży zanotował "Twist" (Wydawnictwo Bauer) - w dół o 32 proc.

Sprzedaż ogółem "Fun Club" w lutym 2009 r. wyniosła 133 654 egz. i była o 8 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Popcorn" (Axel Springer Polska), który w lutym b.r. sprzedał się w  ilości 125 471 egz. (spadek o 7 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Dziewczyna" (Axel Springer Polska) ze sprzedażą ogółem na poziomie 110 969 egz. (spadek o 15 proc.).

luty


2009

2008

ZKDP Sprzedaż ogółem
Fun Club 133 654 123 532
Popcorn 125 471 135 617
Dziewczyna 110 969 129 432
Twist 103 813 152 312
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 65 221 75 128

Porównując dane z lutego b.r. do danych z poprzedniego miesiąca, widać, że wzrosła sprzedaży większości miesięczników.

2009/2008


luty

styczeń

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Fun Club 133 654 122 428
Popcorn 125 471 111 143
Dziewczyna 110 969 92 700
Twist 103 813 162 452
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 65 221 79 353

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż prasy młodzieżowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl