„Show” liderem dwutygodników people. Duży spadek „Party” i „Gali”
W październiku ub.r. nowym liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people zostało „Show”, które wyprzedziło „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Show” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2016 roku wyniosła 158 254 egz. W porównaniu do października 2015 roku była ona niższa o 8,46 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Pomimo tego tytuł ten na pozycję lidera awansował z miejsca drugiego.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugą lokatę spadł z kolei dwutygodnik „Party” (Edipresse Polska). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 21,43 proc. i średni wynik na poziomie 156 707 egz.
Podium uzupełnia magazyn „Gala” (Grupa Burda), którego wynik sprzedażowy jednak zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 30,43 proc. do 94 485 egz.
Oczko niżej znalazła się „Viva!” (Edipresse Polska). Jej średni wynik w październiku ub.r. zmalał o 15,40 proc. do 75 236 egz.
Stawkę zamyka „Flesz” (również Edipresse Polska) ze sprzedażą na poziomie 65 662 egz., który zanotował spadek wynoszący 25,93 proc.
ZKDP |
październik |
Dynamika |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Show |
244 961 |
158 404 |
158 254 |
282 381 |
172 888 |
172 888 |
-8,46% |
Party Życie Gwiazd |
243 033 |
156 774 |
156 707 |
307 458 |
199 504 |
199 437 |
-21,43% |
Gala |
173 681 |
94 755 |
94 485 |
238 781 |
136 082 |
135 812 |
-30,43% |
Viva |
121 089 |
86 847 |
75 236 |
153 055 |
88 931 |
88 931 |
-15,40% |
Flesz Gwiazdy & Styl |
109 314 |
81 147 |
65 662 |
153 713 |
104 186 |
88 653 |
-25,93% |
W październiku 2016 roku w porównaniu do września 2016 roku prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najbardziej straciła „Viva!” - było to 10,78 proc. Jedyny wzrost, wynoszący 82,74 proc., osiągnęła „Gala”.
ZKDP |
2016 |
Dynamika |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
październik |
wrzesień |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Show |
244 961 |
158 404 |
158 254 |
247 438 |
166 855 |
166 855 |
-5,15% |
Party Życie Gwiazd |
243 033 |
156 774 |
156 707 |
245 665 |
172 786 |
172 719 |
-9,27% |
Gala |
173 681 |
94 755 |
94 485 |
115 945 |
51 976 |
51 706 |
82,74% |
Viva |
121 089 |
86 847 |
75 236 |
120 762 |
94 453 |
84 324 |
-10,78% |
Flesz Gwiazdy & Styl |
109 314 |
81 147 |
65 662 |
110 334 |
88 892 |
73 218 |
-10,32% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Show” liderem dwutygodników people. Duży spadek „Party” i „Gali”