SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serwisy „Gazety Wyborczej”, „Super Expressu” i „Rzeczpospolitej” zyskują, w dół „Przegląd Sportowy” i „Gazeta Podatkowa”

Liderem zasięgowym wśród serwisów dzienników ogólnopolskich jest Wyborcza.pl, a najwięcej odsłon notuje Fakt.pl. W skali roku Wyborcza.pl oraz witryny „Super Expressu” i „Rzeczpospolitej” osiągnęły duże wzrosty odwiedzalności, natomiast sporo straciły serwisy „Przeglądu Sportowego” i „Gazety Podatkowej”.

Według badania Gemius/PBI w styczniu br. portal Wyborcza.pl (Agora) odwiedziło 8,35 mln realnych użytkowników (czyli 29,2 proc. wszystkich polskich internautów), którzy wykonali na nim 79,97 mln odsłon. Druga z witryn „Gazety Wyborczej” - Wyborcza.biz - zanotowała 1,22 mln odwiedzających i 2,19 mln odsłon.

W serwisach „GW” od pięciu lat obowiązuje płatny system dostępu do treści (za darmo można oglądać materiały wideo i przeczytać do 10 tekstów miesięcznie). Na koniec ub.r. korzystało z niego 170,5 tys. użytkowników.

Spośród tabloidów popularniejszy portal internetowy ma „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) - w styczniu br. zanotował on 7,68 mln użytkowników i 120,06 mln odsłon, podczas gdy serwis „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) miał 7,14 mln użytkowników i 71,43 mln odsłon.

Rośnie „Rzeczpospolita”

Z dzienników o profilu gospodarczym liderem w internecie jest „Rzeczpospolita” (Gremi Media), której witryna miała w styczniu br. 4,53 mln użytkowników i 17,82 mln odsłon. Z „Dziennikiem Gazetą Prawną” (Infor Biznes) są związane trzy serwisy - w styczniu Gazetaprawna.pl zanotowała 2,88 mln użytkowników i 7,92 mln odsłon, Dziennik.pl - 2,78 mln użytkowników i 16,03 mln odsłon, a Forsal.pl - 773,7 tys. użytkowników i 3,14 mln odsłon.

Natomiast PB.pl miał 613,9 tys. odwiedzających i 4,4 mln odsłon, Parkiet.com - 202,4 tys. użytkowników i 1,72 mln odsłon, a Gazetapodatkowa.gofin.pl - 101,2 tys. użytkowników i 479,4 tys. odsłon.

W skali roku Wyborcza.pl zyskała 6,15 pkt proc. zasięgu i 14,89 mln odsłon (to odpowiednio 26,7 i 22,9 proc. w górę). Podobne wzrosty zanotowały SE.pl - o 4,21 pkt proc. zasięgu i 31,46 mln odsłon (20,3 i 78,7 proc. w górę), a także Rp.pl - o 4,19 pkt proc. zasięgu i 4,48 mln odsłon (35,9 i 33,5 proc. w górę).

Procentowo jeszcze więcej zyskała Polskatimes.pl - 2,01 pkt proc. zasięgu i 3,41 mln odsłon (to 64,2 i 110,2 proc. w górę).

Natomiast Fakt.pl zanotował wzrost o 2,61 pkt proc. zasięgu (10,8 proc.) i spadek o 2,4 mln odsłon (2 proc.), a Parkiet.com zyskał 0,14 pkt proc. zasięgu (24,5 proc.), tracąc 504,7 tys. odsłon (22,7 proc.).

Z kolei serwis „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) stracił 2,02 pkt proc. zasięgu i 4,96 mln odsłon (to 15,7 i 17,2 proc. w dół), Wyborcza.biz - 0,12 pkt proc. zasięgu i 469,3 tys. odsłon (2,7 i 17,7 proc. w dół), a witryna „Gazety Podatkowej” - 0,31 pkt proc. zasięgu i 78,6 tys. odsłon (47 i 14,1 proc. w dół).

Dołącz do dyskusji: Serwisy „Gazety Wyborczej”, „Super Expressu” i „Rzeczpospolitej” zyskują, w dół „Przegląd Sportowy” i „Gazeta Podatkowa”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ajwaj
Co sie dzieje że fakt znowu lider ale jednak trochę w dół. I konkurencja jakby bliżej
0 0
odpowiedź
User
Usuw
Chłopak z Zagłèbia ciśnie Domaniewską. Kiedy się zorientują i zaproponują transfer? :)
0 0
odpowiedź
User
Naczelny
Ha ha Super Express w górę, bo beszamel.pl poszedł w górę. Stąd przekierowanie na domenę beszamel.se.pl. Kulinaria zawsze dobrze się sprawdzają
0 0
odpowiedź