SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

SAPR ogłasza nominowanych w pierwszej edycji PR Wings

Jury PR Wings dokonało wyboru projektów nominowanych do nagród głównych w pierwszej edycji konkursu organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations. Swojego wyboru dokonało Jury Nagrody Specjalnej SAPR złożone z przedstawicieli agencji członkowskich, które wybiera jednego zwycięzcę spośród wszystkich projektów zgłoszonych do Konkursu.

Przed jurorami obu tych gremiów ostatnia część zadania, głosowanie i wybór laureatów. Ogłoszenie wyników nastąpi 16 września 2021 r. na gali podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie.

Celem konkursu PR Wings jest promowanie profesjonalnych, etycznych oraz wyróżniających się praktyk z zakresu public relations i komunikacji.

Aby zapewnić kluczowe postulaty organizatorów Konkursu, jego podstawowe jury tworzą osoby niezależne od organizatora – spoza Stowarzyszenia.

Oprócz nagród w wybranych kategoriach wyłaniana jest również Nagroda Specjalna SAPR. Dokonywana jest ona w specjalnym trybie i będzie wyróżnieniem od społeczności ponad 400 specjalistów PR, tworzonej przez pracowników 34 agencji zrzeszonych w SAPR. Każda agencja Stowarzyszenia delegowała ze swego zespołu jedną osobę, która weszła w skład Jury Specjalnego

PR Wings, które wybierze zwycięzcę Nagrody Specjalnej SAPR - swoiste Grand Prix, spośród wszystkich zgłoszeń do konkursu.

Nad prawidłowym przebiegiem Konkursu czuwa Kancelaria MDDP Olkiewicz i Wspólnicy Kancelaria Adwokatów I Radców Prawnych.

PR Wings – wyniki I etapu Konkursu

Kategoria : Public Affairs i Lobbying
•    Walory prozdrowotne warzyw, owoców i soków, PR Hub
•    Walka o zdrowie publiczne, Partner of Promotion
•    Happy Mother's Day Belarus – białoruska rewolucja kobiet, Publicon

Kategoria: PR korporacyjny
•    Girls Go Technology, czyli dziewczyny oswajają technologię, Mercedes-Benz Manufacturing Poland, Kawałek Świata-Media
•    Kampania promująca kształcenie techniczne "Zawód Na Propsie", Grupa PRC Holding, CMC Poland - huta stali w Zawierciu
•    Herosi na Starcie PR Hub, Grupa Eurocash

Kategoria: PR innowacja roku – kampania następnej generacji
•    Ambasadorzy Nowej Bankowości - Aion Bank, Publicon
•    Słodka kampania crowdfundingowa Las Vegan’s,  Good One PR, Manufaktura Czekolady Chocolate Story
•    PredatorShot, Acer Polska

Kategoria: PR Produktowy
•    Ambasadorzy Nowej Bankowości - Aion Bank, Publicon
•    Let Creators Be Creators – ConceptD laptopy dla twórców, Acer Polska
•    Premiera serii smartfonów OPPO Reno4, OPPO Polska

Kategoria: Największy wpływ społeczny (CSR)
•    Pierwsza naklejka, która ratuje ludzkie życie, Partner of Promiotion, PKP Polskie Linie Kolejowe
•    Uniwersytet Sukcesu, Fundacja Digital University
•    Program Edukacyjny „Kubusiowi Przyjaciele Natury”, Grupa Maspex

Kategoria: Komunikacja kryzysowa
•    Komunikacja i zarządzanie kryzysowe procesu szczepień, Centrum Medyczne MEDYK, Exacto
•    Spirytus na wagę złota, Partner of Promotion
•    COVID a Koalicja BHP dla mieszkańców, branży i samorządów, ENERIS Surowce

Kategoria: Komunikacja w social media i influencer marketing
•    Kampania Poznaj Polskę z Travelist, Publicon, Travelist
•    Uniwersytet Sukcesu, Fundacja Digital University
•    #HYDROwDOMU, MPWiK Wrocław

Kategoria: Angażujący event
•    Premiera serii smartfonów OPPO Reno4,  OPPO Polska
•    Roche Xmas Fest 2020, El Padre
•    NaJEŻeni w akcji,  Grupa PRC Holding

Kategoria: Zmiana biznesowa, komunikacyjny game changer
•    PR w crowdinvestingu - jak Crowdway rozwinął skrzydła, Crowdway
•    Pracodawca z Sercem, Face it
•    Biegam z czystą przyjemnością, Polska Agencja Antydopingowa

Kategoria: Komunikacja Business to Business
•    Conperio - działania PR trampoliną dla biznesu, Partner of Promotion
•    AQForm for Architects,  PLN Design Group

Kategoria: Efektywność roku
•    Komunikacja i zarządzanie kryzysowe procesu szczepień, Centrum Medyczne MEDYK, Exacto
•    Słodka kampania crowdfundingowa "Las Vegan’s", Good one PR, Manufaktura Czekolady Chocolate Story
•    W pogoni za ciszą,  Icon Strategies

Kategoria : Komunikacja na rynkach międzynarodowych
•    Komunikacja gamy Renault E-TECH w Krajach Bałtyckich, Partner of Promotion, Renault

Nagroda specjalna SAPR
•    #Jabłonki Swawole – nie tylko jabłka czują się u nas dobrze!, Neuron Agencja Public Relations,
Fundacja State of Poland
•    Happy Mother's Day Belarus – białoruska rewolucja kobietą, Publicon
•    Komunikacja i zarządzanie kryzysowe procesu szczepień Centrum Medyczne MEDYK, Exacto
•    Biegam z czystą przyjemnością, Polska Agencja Antydopingowa

Dołącz do dyskusji: SAPR ogłasza nominowanych w pierwszej edycji PR Wings

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Paweł
SAPR to jest przykrywka dla Hoffmanowej agencji? Aby mógł udawać PRowca, będąc prymitywnym lobbysta?
0 0
odpowiedź
User
Paweł
SAPR to jest przykrywka dla Hoffmanowej agencji? Aby mógł udawać PRowca, będąc prymitywnym lobbysta?
0 0
odpowiedź