"Samo Zdrowie" liderem miesięczników o zdrowiu
"Samo Zdrowie" awansowało w I kwartale 2008 roku na pozycję najczęściej kupowanego miesięcznika o zdrowiu. Magazyn został liderem dzięki podwojeniu sprzedaży w porównaniu z tym samym okresem 2007 roku.
"Samo Zdrowie" (Burda Media Polska) zanotowało w I kwartale 2008 roku średnią sprzedaż ogólem na poziomie 79 065 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Awans na pozycję lidera wśród miesięczników o zdrowiu zapewniło magazynowi podwojenie sprzedaży, która w analogicznym okresie poprzedniego roku wynosiła 38 828 egz.
Drugie miejsce w rankingu zajęła "Vita" (Edipresse Polska SA), która w I kwartale 2008 zanotowała średnią sprzedaż w wysokości ponad 73 tys. egz., czyli o 12 tys. egz. mniej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Trzecią pozycję utrzymała "Super Linia" (Quadro Media, Medi Press), która utrzymuje sprzedaż na wyrównanym poziomie - w pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku było to prawie 48 tys. egz.
I kwartał | ||||
2008 | 2007 | |||
ZKDP | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem |
Samo Zdrowie | 120 000 | 79 065 | 76 000 | 38 828 |
Vita - Magazyn o Zdrowiu | 147 475 | 73 156 | 156 869 | 85 135 |
Super Linia | 107 000 | 47 925 | 110 000 | 47 253 |
Zdrowie | 81 333 | 46 679 | 80 332 | 45 995 |
Żyjmy dłużej | 59 000 | 23 226 | 60 000 | 27 720 |
Dołącz do dyskusji: "Samo Zdrowie" liderem miesięczników o zdrowiu