„Rinke za kratami 2” śledziło 680 tys. widzów. 10,74 mln zł z reklam
Cykl dokumentalny „Rinke za kratami 2” oglądało 684 tys. osób, o 275 tys. widzów mniej niż pierwszy sezon pokazywany rok temu. Polsat w czasie emisji produkcji przegrał ze wszystkimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 10,74 mln zł.
Drugi sezon cyklu „Rinke za kratami” nadawany był w Polsacie w środy o godz. 22.10, w okresie od 7 września do 9 listopada br. Średnia oglądalność produkcji wyniosła 684 tys. widzów, co przełożyło się na 6,51 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,55 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,79 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię, wynoszącą 822 tys. oglądających, zgromadził pierwszy odcinek formatu.
Widownia trzech topowych odcinków cyklu „Rinke za kratami”
Data |
Start |
Koniec |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|||
07-09-2016 |
22:11:11 |
23:13:12 |
822 345 |
8,27% |
28-09-2016 |
22:09:51 |
23:09:56 |
760 848 |
7,37% |
14-09-2016 |
22:10:57 |
23:10:08 |
756 655 |
7,08% |
W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej program „Rinke za kratami” stracił 275 tys. widzów. Pierwszą serię śledziło średnio 959 tys. osób, przy udziałach wynoszących 9,45 proc. w 4+ oraz 12,72 proc. w 16-49.
Polsat w paśmie nadawania formatu przegrał ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce w tym czasie wśród „wielkiej czwórki” zajął TVN, emitujący wówczas gł. „Azję Express” i początki filmów fabularnych, którego udział wśród wszystkich widzów wyniósł 12,97 proc. Druga była TVP2 (gł. filmy; 8,58 proc.), a trzecia - TVP1 (różne audycje, m.in. „Magazyn śledczy Anity Gargas” i mecze piłki nożnej; 7,79 proc.).
Wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat był wiceliderem za TVN, a dalej uplasowały się: Dwójka i Jedynka. Z kolei w grupie 16-59 pierwszy był TVN, druga - TVP2, trzeci - Polsat, a czwarta - TVP1.
Oglądalność serialu na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
16-59 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
TVN |
1 362 296 |
12,97% |
900 094 |
19,03% |
1 088 838 |
15,90% |
TVP2 |
901 581 |
8,58% |
366 914 |
7,76% |
579 757 |
8,46% |
TVP1 |
818 594 |
7,79% |
319 157 |
6,75% |
479 108 |
6,99% |
Polsat - Rinke za kratami 2 |
683 571 |
6,51% |
404 435 |
8,55% |
533 302 |
7,79% |
Wpływy reklamowe z premierowych odcinków cyklu wyniosły 10,74 mln zł. Dla porównania druga edycja z reklam zarobiła 12,68 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Rinke za kratami” to cykl dokumentalny, w którym widzowie poznają wszystkie aspekty funkcjonowania zakładu karnego i życia w nim. Przewodnikiem po więzieniu jest Rinke Rooyens, który pokazuje pracę funkcjonariuszy oraz przedstawia historie osadzonych.
Dziesięcioodcinkowa druga seria programu zrealizowana została w Zakładzie Karnym w Siedlcach.
Producentem wykonawczym serialu jest Rochstar. Reżyserem i autorem scenariusza są Rinke Rooyens i Piotr Jaworski.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 12,35 proc.
Dołącz do dyskusji: „Rinke za kratami 2” śledziło 680 tys. widzów. 10,74 mln zł z reklam