Reklamy Yahoo w plikach PDF
Firmy Adobe Systems i Yahoo wspólnie udostępnią usługę, która pozwoli reklamodawcom na umieszczanie reklam w plikach PDF.
Nowa usługa nosi nazwę 'Ads for Adobe PDF Powered by Yahoo' - informuje agencja Associated Press.
Twórcy plików w formacie PDF (Portable Document Format) będą mogli generować zyski poprzez umieszczanie reklam tekstowych na stronach danego dokumentu w oddzielnym bocznym panelu.
Reklamy takie będą dynamiczne, co oznacza, że za każdym razem, gdy użytkownik będzie przeglądał plik PDF, Yahoo wybierze reklamę odpowiednią do treści danego dokumentu. Po kliknięciu na nią internauta zostanie przeniesiony na stronę internetową reklamodawcy.
W przypadku, gdy użytkownik zdecyduje się na wydrukowanie dokumentu PDF, na wydruku reklamy nie pojawią się.
Szczegóły finansowe porozumienia nie zostały ujawnione. Wiadomo tylko, że zyskami z reklam podzielą się wydawcy, Adobe oraz Yahoo.
źródło: AP
Dołącz do dyskusji: Reklamy Yahoo w plikach PDF