SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklamy w Polsacie 5 proc. w górę, „Wydarzenia” i „Pierwsza miłość” dużo droższe

W lutowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 5 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy serialu „Pierwsza miłość”, które zdrożały o ok. 40 proc.

Zgodnie z lutową ofertą na spot przy premierowym odcinku „Pierwszej miłości” trzeba wydać od 23 do 44,3 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty dotyczą reklam 30-sekundowych). Rok temu spoty przy serialu kosztowały od 15,8 do 30,9 tys. zł.

Wśród najdroższych dla reklamodawców pozycji w lutowej ramówce Polsatu są inne seriale. I tak za spot przy emitowanym w niedzielne wieczory „CSI Miami” trzeba zapłacić od 26,3 do 35,5 tys. zł. Przed rokiem taka reklama kosztowała od 30,1 do 34,4 tys. zł. Natomiast ceny spotów przy premierowych odcinkach „Świata według Kiepskich” (przeczytaj o nowym sezonie tego serialu) wynoszą 29,3 i 34,8 tys. zł, podczas gdy w lutym ub.r. było to 24 i 27,9 tys. zł.

Tańsze niż rok wcześniej są za to reklamy przy filmach z cyklu „Meha Hit”. Obecnie najdroższy spot w tym paśmie kosztuje 32 tys. zł - 5,7 tys. zł mniej niż w lutym ub.r. Natomiast za reklamę przy transmisji z Konfrontacji Sztuk Walki zaplanowanej w sobotę 25 lutego trzeba zapłacić maksymalnie 35 tys. zł.

W wieczornym paśmie informacyjnym najdroższe są spoty przed „Wydarzeniami”, które - przy emisji w dzień powszedni - kosztują 31,8 tys. zł. To dużo więcej niż rok wcześniej, kiedy za taką reklamę trzeba było zapłacić maksymalnie 22,9 tys. zł.

Ogółem w całej ofercie Polsatu na luty ceny są wyższe niż przed rokiem o 5 proc., a w samym prime timie - o 9 proc. Polsat rozpoczął sprzedaż reklam na luty jako ostatni duży nadawca - w tym tygodniu swoje cenniki udostępniły już TVP (zobacz szczegóły) i TVN (szczegóły).

Dołącz do dyskusji: Reklamy w Polsacie 5 proc. w górę, „Wydarzenia” i „Pierwsza miłość” dużo droższe

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
prnd
ok, a o ile zwiekszyli rabaty? Tak ostatnio podwyzszyl ceny RMF, przeciez taka reklama jest coraz mniej skuteczna.
0 0
odpowiedź
User
nick
zarobią jeszcze miliardy zanim przestanie byc skuteczna
0 0
odpowiedź