SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rafał Karski: z Libery Direct na szefa operacyjnego Media Impact Polska

Rafał Karski został członkiem zarządu i chief operating officerem w Media Impact Polska, spółce sprzedażowej Grupy Onet.pl i Ringier Axel Springer Polska.

Rafał Karski Rafał Karski

Karski będzie zajmował się nadzorowaniem procesów firmy, rozwojem produktów reklamowych, analizą, raportowaniem sprzedażowym i finansowym, wsparciem sprzedaży, zarządzaniem kluczowymi projektami rozwojowymi oraz funkcjami back office takimi jak HR, IT i administracja.

Pierwotnie dyrektorem operacyjnym Media Impact Polska miała zostać Justyna Duszyńska, była szefowa biura reklamy Grupy Onet, ale finalnie nie zdecydowała się objąć tego stanowiska i odeszła z firmy (więcej na ten temat).

Rafał Karski przez ostatnie siedem lat współtworzył polski oddział Liberty Mutual Insurance, właściciela marki Liberty Direct, gdzie najpierw przez dwa lata zarządzał marketingiem, zaś w latach 2009-2013 pełnił funkcję dyrektora sprzedaży i marketingu, kierując równocześnie biurem obsługi klienta.

Karski wcześniej pracował w Procter&Gamble, gdzie tworzył i wdrażał strategie marketingowe dla różnych marek na rynku polskim i w krajach bałtyckich, potem stał na czele działów marketingu w firmie Opoczno oraz Danone Waters Poland, gdzie odpowiadał za markę Żywiec Zdrój. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej oraz studiów MBA w Insead we Francji i Singapurze.

Spółka Media Impact Polska powstała w styczniu tego roku z połączenia działów sprzedaży Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet.pl (dowiedz się więcej).

Dołącz do dyskusji: Rafał Karski: z Libery Direct na szefa operacyjnego Media Impact Polska

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Oj
No grubo. Lista skillsów na prawdę długa jak Romka uda. :-)
0 0
odpowiedź
User
xRx
o co w tym chodzi ?
0 0
odpowiedź
User
Zincel
Mam reklamę z media impact i znam kilku ludzi którzy korzystali z usług tej firmy i sądownie się nie mogli od ich

faktur odczepić bo poza fakturami są nendznymi cwaniakami i naciągaczami którzy zerują na ludzkiej krwi . Podlosc

która wychodzi z tej firmy nie zna granic cwaniactwa oszustwa i wspomagania się prawnikami w celu wyłudzenia kwot

za reklamy z których nikt nigdy nie widział ani jednego klienta z ich firmy i do tego celu wykorzystują swoich

naciągaczy którzy dzwonią i oferują ze są w stanie postawić każdą upadającą firme na nogi co się później okazuje

ze jak ta firma wszystko im odda to im podaruje za darmo reklamę która się nigdy nie wyswietlila bo im wolno sobie

napisac ze dają ci mailing na 65000 kont tylko ze miesięcznie nie ma ani jednego klienta z tej ich reklamy a

faktury przychodzą na kwoty wyższe niż 400zl do zaplacenia i nie ma komu się nawet wytlumaczyc bo to jest banda

Rumuńskich matołów i kretynów którzy tylko liczą cudzą kase na którą ktoś uczciwie w tym kraju pracuje bo im się

nie chce i nie wiedzą nawet co znaczy cos robic w firmie .
0 0
odpowiedź