SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Weather na czele platform o pogodzie, Interia przed TVN24 i Onetem

Wśród serwisów i aplikacji o pogodzie najwięcej użytkowników ma Weather, a na najdłużej przyciąga internautów przyciąga aplikacja Pogoda & Radar. Z portali horyzontalnych najpopularniejszą sekcję pogodową ma Interia, zdecydowanie wyprzeda TVN24.pl i Onet.

Globalną platformę Weather, jako stronę www i aplikację mobilną, w lutym br. odwiedziło 7,39 mln polskich internautów, z których każdy spędził średnio minutę i 20 sekund - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Dział o pogodzie na Interii zanotował 4,91 mln użytkowników, 16,56 proc. zasięgu oraz 8 minut i 48 sekund przeciętnego czasu korzystania. Na platformie TVN24 analogiczna sekcja miała 2,52 mln internautów, 8,48 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 33 sekundy średniego czasu korzystania, a na Onecie - 1,66 mln odwiedzających, 5,61 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 6 sekund średniego czasu.

Twoja Pogoda, która tak jak Interia należy do Telewizji Polsat, przyciągnęła 1,31 mln internautów (4,42 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 5 minut i 45 sekundy.

Z kolei w aplikacji mobilnej Pogoda & Radar: meteo, burze każdy z 2,49 mln internautów (co dało 8,4 proc. zasięgu) spędził średnio 14 minut i 35 sekund. To jedyna platforma, która przekroczyła pułap 10 minut przeciętnego czasu korzystania.

Fanipogody.pl zanotowali 2,27 mln użytkowników, 7,64 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 25 sekund spędzonych średnio przez internautę, a Meteoprog.pl - 1,1 mln internautów, 3,72 proc. zasięgu i 57 sekund przeciętnego czasu korzystania.

Oprócz Weather w czołowej dziesiątce są jeszcze dwie globalne platformy. Windy miała 1 mln odwiedzających, 3,38 proc. zasięgu oraz 7 minut i 29 sekund średniego czasu korzystania, a Accuweather - 979 tys. użytkowników, 3,3 proc. zasięgu oraz minutę i 50 sekund przeciętnego czasu.

Trzy czołowe platformy miały mniej użytkowników niż w styczniu: Weather straciła ich 353,8 tys. (4,6 proc.), sekcja pogodowa Interii - 355,7 tys. (6,7 proc.), a analogiczny dział portalu TVN24 - 305,2 tys. (10,8 proc.). Przy czym w sekcji na Interii przeciętny czas korzystania wydłużył się o 18 sekund (3,5 proc.), a na portalu TVN24 - o 26 sekund (13,9 proc.).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Jeszcze mocniej zmalała odwiedzalność Fanipogody.pl - o 836,9 tys. internautów (27 proc.) oraz minutę i 26 sekund średniego czasu spędzonego przez każdego (37,2 proc.). Dział pogodowy Onetu stracił 20,2 tys. użytkowników (1,2 proc.) i 4 sekundy przeciętnego czasu korzystania (1,6 proc.), a na Meteoprog.pl przy wzroście liczby odwiedzających o 386 tys. (53,8 proc.) średni czasu korzystania zmalał o 10 sekund (14,9 proc.). Natomiast na Accuweather ten ostatni wskaźnik zmniejszył się o 59 sekund, czyli ponad jedną trzecią.

Za to aplikacja Pogoda & Radar: meteo, burze zyskała 68,5 tys. użytkowników (2,8 proc.) i 34 sekundy przeciętnego czasu korzystania (4 proc.), a Windy - 68,9 tys. internautów (7,1 proc.) i 22 sekundy średniego czasu (5,1 proc.).

Dołącz do dyskusji: Weather na czele platform o pogodzie, Interia przed TVN24 i Onetem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl