SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Postaw na milion” poprawia wyniki TVP2

Teleturniej „Postaw na milion” ogląda średnio 1,79 mln widzów. Program poprawia wyniki Dwójki, choć stacja przegrywa w paśmie jego emisji z TVP1 i TVN.

Po czterech odcinkach format ma 12,13 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 11,23 proc. wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem kanał miał w tym paśmie odpowiednio 11,23 proc. i 9,07 proc. udziału w rynku (4+ oraz 16-49) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

 

Data AMR SHR % SHR %(16-49)
05-03-2011 2052811 14,32% 13,13%
12-03-2011 1762909 12,36% 11,99%
19-03-2011 1711419 12,39% 10,09%
26-03-2011 1605772 9,80% 7,25%
średnio 1783609 12,13% 10,45%
przed rokiem 1560201 11,23% 9,07%


Liderem pasma jest TVP1 nadająca „Wieczorynkę” oraz „Wiadomości” z 3,87 mln widzów i 26,35 proc. udziału w rynku. Drugi jest TVN z 3,1 mln widzów i 21,15 proc. udziału w rynku (między innymi „Fakty”). Stawkę zamyka Polsat, minimalnie ustępując TVP2 (1,75 mln osób i 11,9 proc. udziału).

Kanał AMR SHR % SHR %(16-49)
TVP1 3872740 26,35% 25,09%
TVN 3108339 21,15% 21,30%
TVP2 1783609 12,13% 10,45%
POLSAT 1749619 11,90% 10,36%


Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement teleturniej, emitowany w soboty o 19.05, chętniej oglądają kobiety, widzowie powyżej 50 roku życia, legitymujący się wykształceniem podstawowym. 

Profil ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 40,18% 83
Kobiety 59,82% 115
Wiek  4-9 2,76% 46
 10-15 5,85% 86
16 - 19 2,52% 45
20 - 24 4,03% 51
25 - 29 4,54% 51
30 - 34 6,51% 79
35 - 39 5,16% 70
40 - 44 3,66% 57
45 - 49 6,36% 93
50 - 54 11,41% 142
55 - 59 9,54% 123
60+ 37,67% 187
Wlk. miasta Wieś 47,01% 120
< 50 tys. 23,13% 96
50-100 tys. 8,08% 94
100-200 tys. 7,34% 91
> 200 tys. 14,44% 72
Zawód Top management 4,43% 51
Pracownicy średniego szczebla 10,55% 70
Pracownicy fizyczni i rolnicy 19,54% 98
Emeryci 46,23% 180
Inni 19,25% 63
Wykształcenie Podstawowe 58,38% 129
Średnie 24,80% 84
Wyższe 8,21% 65
Inne 8,60% 68


W każdym odcinku programu,opartego na formacie „Money Drop”, bierze udział dwóch dobrze znających się uczestników (są to np. członkowie rodziny, przyjaciele czy znajomi z pracy), którzy stają do gry jako drużyna. Zanim usłyszą pierwsze pytanie, otrzymują milion złotych w gotówce. Aby zatrzymać wygraną muszą prawidłowo odpowiedzieć na osiem pytań z różnych kategorii. Teleturniej produkuje Endemol Polska.

Dołącz do dyskusji: „Postaw na milion” poprawia wyniki TVP2

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
don
nie wiem, co i komu to może porawiać, bo takiego gówna nie widziałem jak żyję.
0 0
odpowiedź
User
azs
jaką ten gość ma durną facjatę.
0 0
odpowiedź
User
martin
A ja myślę, że ten program jest extra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0 0
odpowiedź