'Polska Metropolia Warszawska' stawia na opinie kosztem newsów
Polskapresse wprowadza zmiany w warszawskim wydaniu dziennika "Polska". Od poniedziałku 5 października br. będzie w nim więcej komentarzy, tekstów analitycznych i wywiadów, a mniej suchych informacji. Wzrośnie jednak też cena gazety.
- Na rynku jest miejsce na gazetę, która nie rezygnując ze swojego zdania i poglądów, docieka prawdy i przekazuje czytelnikom opinie z każdej strony - mówi Paweł Fąfara, redaktor naczelny "Polski". - W wersji drukowanej zdecydowanie odchodzimy od informacyjnego formatu, bo proste informacje czytelnik znajduje dziś na bieżąco w internecie. Stawiamy na analizy, komentarze, pogłębione rozmowy, które pomogą zrozumieć wydarzenia.
"Polska Metropolia Warszawska" zaoferuje czytelnikom więcej pogłębionych tekstów, tłumaczących zdarzenia życia politycznego w Polsce i na świecie. Ich autorami będą m.in. nowi publicyści, którzy przeszli do "Polski" z Dziennika": Piotr Zaremba, Michał Karnowski i Anna Wojciechowska. We wrześniu br. do grona felietonistów tytułu dołączył też Bogdan Rymanowski.
Wraz ze zmianami pojawi się także12-stronnicowy dodatek "The Times", który będzie ukazywał się w sobotę i podsumowywał najważniejsze wydarzenia na świecie z całego tygodnia. Będzie on zawierał ekskluzywne materiały z całego świata przygotowywane m.in. przez korespondentów dziennika "The Times" oraz komentarze i analizy redaktorów pracujących w Londynie. Znajdą się w nim m.in. sylwetki tygodnia, teksty społeczne i reportaże czy pogłębione materiały historyczne.
Opisywane zmiany i dodatek "The Times" pojawią się tylko w "Polsce Metropolii Warszawskiej". - Każde z pozostałych wydań "Polski" prowadzi własną politykę i ma swój profil - mówi nam Magdalena Chudzikiewicz, rzecznik prasowa Polskapresse. Zaznacza jednak, że będą one mogły do woli przedrukowywać teksty, które publikowane będą w warszawskiej wersji dziennika czy dodatku "The Times".
Wydawca zdecydował się też na podniesienie ceny warszawskiego wydania "Polski". Od poniedziałku 5 października gazeta w dni powszednie (bez piątku) i soboty kosztować będzie 2 zł (obecnie 1,70 zł), zaś wydanie piątkowe zdrożeje z 2 zł do 2,50 zł.
Nowej odsłonie "Polski Metropolii Warszawskiej" towarzyszy
kampania reklamowa pod hasłem "Opinie z każdej strony", która jest
realizowana w kanałach outdoorowych, stacji TVN 24, rozgłośniach
radiowych, internecie oraz w wybranych mediach Polskapresse.
Kampanię przygotował dział marketingu Polskapresse wraz z agencją
Young&Rubicam, a media zapewnił dom MediaEdge:cia.
Średnia sprzedaż ogółem "Polski Metropolii Warszawskiej" w
okresie od stycznia do lipca br. wyniosła 9 989 egz. (dane
ZKDP).
Dołącz do dyskusji: 'Polska Metropolia Warszawska' stawia na opinie kosztem newsów