SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Playboy” wydaje “Męskie wywiady”

“Męskie wywiady” to pierwsze z czterech wydań specjalnych “Playboya” (Marquard Media Polska), które ukażą się w tym roku w związku z 20-leciem magazynu w Polsce. Numer zawiera 40 najlepszych wywiadów w historii polskiej edycji miesięcznika.

W wydaniu pod marką “Playboy Ekstra” czytelnicy znajdą m.in. rozmowy z Maciejem i Wojciechem Szczęsnymi, Kazikiem Staszewskim, Kamilem Durczokiem, Marcinem Prokopem, Tomaszem Kotem, Januszem Gajosem, Januszem Palikotem i Andrzejem Grabowskim.

Numer liczyć będzie 200 stron, ukaże się w nakładzie 30 tys. egz. i w cenie 24,90. zł. Kupić można będzie go od 5 kwietnia br. przez dwa miesiące w wybranych sieciach sprzedaży prasy.

Wydanie “Męskie wywiady” wesprze kampania promocyjna w prasie (“Forbes”, “Newsweek”, “Auto Świat”, “Przegląd Sportowy”, “Komputer Świat”, “Voyage”, “CKM”), radiu (RMF Maxx, Radio ZET, Radio Eska, Eska Rock, PIN) i w internecie (ckm.pl, marquard.pl, milionkobiet.pl). Działania przygotował dział marketingu Marquard Media Polska.

Dołącz do dyskusji: “Playboy” wydaje “Męskie wywiady”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Alicja
Jaki dział? Marketingu? To tam jeszcze ktoś pracuje??
0 0
odpowiedź
User
Tuskmenistanczyk
Zawsze wiedzialem, ze to magazyn dla ciot!
0 0
odpowiedź
User
Andrzej
Chętnie poczytam intelektualne "męskie artykuły", zamiast stron zalanych reklamą!
Wesołego Alleluja i smacznego Jajeczka, oraz Babek z Klasą - oczywiście jak Pan Bóg je stworzył w Raju!
0 0
odpowiedź