SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pisma męskie tracą, liderem „Men's Health”

W I półroczu br. wszystkie miesięczniki lifestylowe dla panów zanotowały spadki sprzedaży w porównaniu do I półrocza ub.r. Najwięcej stracił „CKM”, a najmniej będący liderem „Men's Health”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men's Health" (Motor-Presse Polska) w I półroczu br. wyniosła 59 681 egz. i względem analogicznego okresu ub.r. była niższa o 2,46 proc. - jednocześnie jest to najmniejszy spadek w zestawieniu.

Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Playboy” (Marquard Media Polska), którego średnia sprzedaż ogółem jednak zmalała o 7,58 proc. do 47 717 egz. Z kolei na ostatnie miejsce podium z drugiej lokaty spadło pismo „CKM” (Marquard Media Polska), które zanotowało największy spadek w zestawieniu. Wyniósł on bowiem 25,90 proc., co dało w efekcie wynik sprzedażowy na poziomie 44 271 egz.

Także duży spadek (21,19 proc.) dotknął plasującego się na czwartej pozycji miesięcznika „Logo” (Agora). Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 39 689 egz.

Wirtualnemedia.pl I półrocze
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska 59681 61185
Playboy 47717 51629
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 44271 59748
Logo 39689 50358
 
Forbes. Profit 32591 36987


W czerwcu br. w porównaniu do czerwca ub.r. także wszystkie miesięczniki zanotowały spadki sprzedaży ogółem. Liderem zestawienia także zostało pismo „Men's Health” (56 069 egz. sprzedaży, po spadku o 10,18 proc.), a wiceliderem był  „Playboy” (40 893 egz; -7,05 proc.). Największy spadek również i tutaj dotknął „CKM”, plasującego się na czwartym miejscu (było to 36,01 proc.).
 

Wirtualnemedia.pl czerwiec
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska 56069 62427
Playboy 40893 43996
Logo 40215 45233
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 34353 53687
 
Forbes. Profit 28971 33030

Dołącz do dyskusji: Pisma męskie tracą, liderem „Men's Health”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Analityk
Czy naczelny CKM nie dostał z powodu wzrostu sprzedaży CKM awansu? Zarząd Marquarda podjął decyzję o zmianie struktury wydawniczej i powołaniu Piotra Gontowskiego (dotychczasowy redaktor naczelny „CKM”) na nowo utworzone stanowisko dyrektora wydawniczego segmentu czasopism męskich. Z tego co wiem w samym Playboyu zatrudniają właśnie nowych dziennikarzy na etaty, aby pisali wstrząsające i pogłębione teksty, bo dla samych gołych bab, których w necie teraz pełno, to już magazynu nikt nie kupi. Podobno nowy naczelny po Mellerze dostał wyjątkowo wysoki budżet na ten właśnie cel!
0 0
odpowiedź
User
Tekla
A gdzie w tym zestawieniu jest Maxim? ;)
0 0
odpowiedź