Paweł Rafa dyrektorem kreatywnym w G+J Polska
Paweł Rafa, dotychczasowy dyrektor artystyczny miesięczników z grupy „Focus”, objął nowo utworzone stanowisko dyrektora kreatywnego w G+J Polska.
Rafa będzie pełnił nadzór artystyczny nad powierzonymi tytułami z portfolio G+J Polska. Będzie również odpowiadał za proces digitalizacji treści, tj. przygotowywanie aplikacji magazynów G+J na tablety.
Magda Swoboda-Młynarczyk, odpowiedzialna za PR w G+J Polska, nie podaje, za jakie konkretnie tytuły odpowiadać będzie Rafa. Obecnie dyrektora artystycznego nie ma dwutygodnik „Gala”, bo z pracującym na tym stanowisku Piotrem Łomnickim wydawca we wtorek rozwiązał umowę (więcej na ten temat).
Paweł Rafa w G+J Polska pracuje od 9 lat. Początkowo związany był z działem kreacji. Ostatnio zajmował stanowisko dyrektora artystycznego miesięcznika „Focus” i „Focus Historia”, a także pism: „Coaching”, „Śledczy” i „Sekrety Nauki”. Jest zdobywcą wielu nagród polskich oraz międzynarodowych.
Dołącz do dyskusji: Paweł Rafa dyrektorem kreatywnym w G+J Polska