„Party” liderem wśród dwutygodników people. „Viva!” mocno do góry
W lutym 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Viva!”, z kolei najwięcej straciła „Gala”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska) w lutym 2014 roku wyniosła 282 753 egz. W porównaniu do lutego 2013 roku była ona niższa o 32,21 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Z szóstego na drugie miejsce awansował dwutygodnik „Viva!” (Edipresse Polska), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 246 078 egz., po wzroście o 46,27 proc. Wzrost ten to m.in. skutek tego, że w lutym br. „Viva!” miała jedno wydanie w cenie promocyjnej 0,99 zł, podczas gdy tytuł kosztuje normalnie 2,99 zł.
Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Flesz. Gwiazdy & Styl” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wzrosła w ciągu roku o 13,62 proc. do 242 516 egz. Tytuł ten w lutym br. miał numer w cenie promocyjnej 0,99 zł (obecnie kosztuje 1,99 zł, a w lutym ub.r. - 1,50 zł).
Z kolei największy spadek, wynoszący aż 66,97 proc., odnotowała „Gala” (Burda International Polska), której średni wynik w lutym 2014 roku uplasował się na poziomie 66 002 egz.
Dwutygodnik ten spadł z miejsca czwartego na szóste - ostatnie. W lutym 2013 roku jedno wydanie „Gali” kosztowało 0,99 zł, podczas gdy w lutym br. oba numery miały cenę 4,99 zł.
ZKDP |
luty |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Party Życie Gwiazd |
396 473 |
282 820 |
282 753 |
580 857 |
417 182 |
417 125 |
Viva |
362 058 |
246 078 |
246 078 |
256 612 |
168 235 |
168 235 |
Flesz Gwiazdy & Styl |
328 854 |
243 000 |
242 516 |
323 950 |
213 921 |
213 437 |
Show |
309 959 |
232 927 |
232 927 |
467 547 |
310 092 |
310 092 |
Grazia |
157 458 |
87 467 |
87 317 |
404 920 |
195 754 |
195 604 |
Gala (dwutygodnik) |
134 444 |
66 052 |
66 002 |
306 455 |
199 830 |
199 830 |
W lutym 2014 roku w porównaniu do stycznia 2014 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 75,89 proc.) pochwalić się mogła „Viva!”. Z kolei najwięcej straciła „Grazia” (Wydawnictwo Bauer) - było to 14,79 proc.
ZKDP |
2014 |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
luty |
styczeń |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Party Życie Gwiazd |
396 473 |
282 820 |
282 753 |
396 660 |
295 676 |
295 509 |
Viva |
362 058 |
246 078 |
246 078 |
240 712 |
139 901 |
139 901 |
Flesz Gwiazdy & Styl |
328 854 |
243 000 |
242 516 |
246 174 |
143 925 |
143 441 |
Show |
309 959 |
232 927 |
232 927 |
329 941 |
245 196 |
245 196 |
Grazia |
157 458 |
87 467 |
87 317 |
184 958 |
102 625 |
102 475 |
Gala (dwutygodnik) |
134 444 |
66 052 |
66 002 |
138 934 |
63 426 |
63 376 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Party” liderem wśród dwutygodników people. „Viva!” mocno do góry