SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Party” liderem wśród dwutygodników people. „Viva!” mocno do góry

W lutym 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Viva!”, z kolei najwięcej straciła „Gala”.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska) w lutym 2014 roku wyniosła 282 753 egz. W porównaniu do lutego 2013 roku była ona niższa o 32,21 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Z szóstego na drugie miejsce awansował dwutygodnik „Viva!” (Edipresse Polska), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 246 078 egz., po wzroście o 46,27 proc. Wzrost ten to m.in. skutek tego, że w lutym br. „Viva!” miała jedno wydanie w cenie promocyjnej 0,99 zł, podczas gdy tytuł kosztuje normalnie 2,99 zł.

Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Flesz. Gwiazdy & Styl” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wzrosła w ciągu roku o 13,62 proc. do 242 516 egz. Tytuł ten w lutym br. miał numer w cenie promocyjnej 0,99 zł (obecnie kosztuje 1,99 zł, a w lutym ub.r. - 1,50 zł).

Z kolei największy spadek, wynoszący aż 66,97 proc., odnotowała „Gala” (Burda International Polska), której średni wynik w lutym 2014 roku uplasował się na poziomie 66 002 egz.

Dwutygodnik ten spadł z miejsca czwartego na szóste - ostatnie. W lutym 2013 roku jedno wydanie „Gali” kosztowało 0,99 zł, podczas gdy w lutym br. oba numery miały cenę 4,99 zł.

ZKDP

luty

Wirtualnemedia.pl

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Party Życie Gwiazd

396 473

282 820

282 753

580 857

417 182

417 125

Viva

362 058

246 078

246 078

256 612

168 235

168 235

Flesz Gwiazdy & Styl

328 854

243 000

242 516

323 950

213 921

213 437

Show

309 959

232 927

232 927

467 547

310 092

310 092

Grazia

157 458

87 467

87 317

404 920

195 754

195 604

Gala (dwutygodnik)

134 444

66 052

66 002

306 455

199 830

199 830


W lutym 2014 roku w porównaniu do stycznia 2014 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 75,89 proc.) pochwalić się mogła „Viva!”. Z kolei najwięcej straciła „Grazia” (Wydawnictwo Bauer) - było to 14,79 proc.

ZKDP

2014

Wirtualnemedia.pl

luty

styczeń

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Party Życie Gwiazd

396 473

282 820

282 753

396 660

295 676

295 509

Viva

362 058

246 078

246 078

240 712

139 901

139 901

Flesz Gwiazdy & Styl

328 854

243 000

242 516

246 174

143 925

143 441

Show

309 959

232 927

232 927

329 941

245 196

245 196

Grazia

157 458

87 467

87 317

184 958

102 625

102 475

Gala (dwutygodnik)

134 444

66 052

66 002

138 934

63 426

63 376

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Party” liderem wśród dwutygodników people. „Viva!” mocno do góry

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl