SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Pani Domu” z nowym formatem, rubrykami i wyższą cenę

Po odświeżeniu „Przyjaciółki” wydawnictwo Edipresse Polska zdecydowało się na wprowadzenie zmian także w dwutygodniku „Pani Domu”. Od najnowszego wydania, które ukazuje się 4 lutego br., magazyn ten zyskał nowe rubryki i format. Wzrosła też jego cena.

„Pani Domu” zmieniła format z 230x273 mm na 230x279 mm, a jej minimalna objętość wzrosła do 60 stron (dotąd było to 52 strony). W piśmie pojawiły się strony z książką kucharską do kolekcjonowania, listy od czytelniczek oraz listy do psychologa, jest także więcej reportaży i porad.

Do góry o 9 groszy poszła też cena magazynu - kosztuje on teraz 1,19 zł. Dodatkowo, najnowsze wydanie można kupić z książkami poradniczymi - mutacja z książką dot. gotowania kosztuje 2,99 zł, a wersja z poradnikiem o ogrodzie lub o zdrowiu - 2,98 zł.

Jak już informowaliśmy, dwa tygodnie temu odświeżony został drugi dwutygodnik poradnikowy Edipresse Polska - „Przyjaciółka”. Także ten magazyn zyskał większy format, nowe działy, ale i zdrożał (więcej na ten temat).

- Czytelniczki mają coraz wyższe wymagania, dlatego formuły pism należy odświeżać przynajmniej raz na dwa-trzy lata. W zeszłym roku segment dwutygodników poradnikowych powiększył się o magazyn „Naj, stad uznaliśmy, ze trzeba zaproponować naszym odbiorcom odnowione formuły ich ulubionych czasopism - mówi Wirtualnemedia.pl Ewa Redel-Bydłowska, członek zarządu Edipresse Polska.

Zmiany formatów obu magazynów zostały wprowadzone przy okazji przeniesienia od nowego roku ich druku do drukarni RR Donelley w Krakowie. Wcześniej tytuły te były drukowane w zakładzie Quad Graphics/Europe.

Sprzedaż najnowszego wydania „Pani Domu” jest wsparta kampanią reklamową w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN7, Puls, TTV, Puls2, TV4, Polsat Cafe, Polsat Crime&Investigation, Polsat 2, Superstacja) i prasie (tytuły Edipresse). Kampanię przygotował dział marketingu Edipresse Polska, a media zakupiły ZenithOptimedia i wydawnictwo.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Pani Domu” w październiku ub.r. wyniosła 206 117 egz. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: „Pani Domu” z nowym formatem, rubrykami i wyższą cenę

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
A
ktoś to jeszcze czyta?
0 0
odpowiedź
User
B
Tak
0 0
odpowiedź