SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Onet zaczyna akcję pomocy reklamodawcom, którzy stawiają na zrównoważony rozwój

Portal Onet (Ringier Axel Springer Polska) rusza z akcją #BiznesKochaŚwiat, wspierającą firmy, które działają na rzecz zrównoważonego rozwoju. Klienci biura reklamy RASP mogą zostać „Świadomymi Reklamodawcami” i skorzystać ze specjalnych rabatów.

Akcja ma charakter ogólnopolski. Od środy, 28 kwietnia, klienci biura reklamy Ringier Axel Springer Polska, których działania wspierają realizację 17 celów zrównoważonego rozwoju, mogą zostać „Świadomymi Reklamodawcami”. Za każde 100 zł przeznaczone na kampanię dotyczącą zrównoważonego rozwoju, otrzymają 25 zł do wykorzystania na kampanię we wskazanych formatach oraz certyfikat. Kolejne 25 zł zasili fundusz na promocję dla „Zaangażowanych Dobroczyńców”, czyli firm, które wprowadziły innowacje lub produkty, które zmieniają świat na lepsze, jednak nie dysponują budżetami reklamowymi.

- Jako jeden z największych wydawców w Polsce, używamy siły naszego głosu, aby mówić o zrównoważonym rozwoju. Uruchamiamy akcję #BiznesKochaŚwiat, ponieważ wierzymy, że trzeba głośno mówić zarówno o problemach współczesnego świata, jak i o rosnącej liczbie inicjatyw, które mają przyczynić się do ich rozwiązania. Wspaniałe rzeczy robią i duże korporacje i mniejsi gracze – warto, aby nasi czytelnicy i użytkownicy naszych serwisów się o nich dowiedzieli. Innowacje w zakresie ochrony przyrody, walki z wykluczeniami czy na rzecz równouprawnienia, powstają w licznych startupach - ta akcja to również szansa dla nich, aby zaistnieć. W walce o lepszy świat trzeba łączyć siły i działać razem – komentuje Olga Korolec, dyrektor marketingu oraz group sustainability direktor RASP.

#BiznesKochaŚwiat jest kontynuacją ubiegłorocznej akcji #BiznesKochaBiznes z maja 2020 roku, której budżet na pomoc firmom dotkniętym kryzysem spowodowanym epidemią koronawirusa, wyniósł 1,8 mln zł.

Akcja #BiznesKochaŚwiat wzbogaci działania Ringier Axel Springer Polska, związane z promowaniem idei zrównoważonego rozwoju. Jako członek UN Global Compact, Ringier Axel Springer w Polsce wspiera realizację 17 celów zrównoważonego rozwoju, uruchamiając akcje takie, jak m.in. #NiechŻyjePlaneta, w ramach której namawia do zmiany nawyków i podjęcia konkretnych wyzwań proekologicznych.

W 2019 r. Ringier Axel Springer Polska zanotował spadek przychodów sprzedażowych o 6,5 proc. do 592,27 mln zł, a jego zysk netto wzrósł z 6,02 do 28,4 mln zł. Zmalały wpływy ze sprzedaży prasy i reklam w niej, a wpływy z reklam internetowych wzrosły o 2 proc. W firmie pracowało 1,4 tys. osób.

Dołącz do dyskusji: Onet zaczyna akcję pomocy reklamodawcom, którzy stawiają na zrównoważony rozwój

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl