SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

On Board PR odpowiada za drugą edycję kampanii „Zielone Okno”

On Board PR będzie odpowiedzialny za realizację drugiej edycji ogólnopolskiej kampanii społecznej „Zielone Okno - wyrzuć rtęć ze swojego życia”, której celem jest podniesienie świadomości Polaków na temat szkodliwego wpływu rtęci na człowieka i środowisko.

Agencja przedłużyła umowę na przygotowanie strategii i realizację drugiej edycji ogólnopolskiej kampanii społecznej „Zielone Okno”. Celem kampanii jest edukacja na temat występowania rtęci w naszym najbliższym otoczeniu oraz wpływu tego toksycznego pierwiastka na człowieka i środowisko.

Do zadań agencji należy przygotowanie strategii komunikacji, bieżące doradztwo komunikacyjne oraz koordynacja działań związanych z kampanią.

Inicjatorem kampanii jest firma eco in. Za realizację projektu z ramienia On Board PR Ecco Network odpowiedzialny jest zespół Anny Dostatniej z działu Retail & Entertainment, prowadzonego przez Tomasza Lisa.

Umowa została zawarta od początku do końca roku.

Dołącz do dyskusji: On Board PR odpowiada za drugą edycję kampanii „Zielone Okno”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl