SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Olivia' najsłabszym kobiecym miesięcznikiem poradnikowym , liderem 'Kobieta i Życie'

W lipcu 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn "Olivia" (Marquard Media Polska) a liderem w segmencie było pismo "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Kobieta i Życie" w lipcu br. wyniosła 514 518 egz. (tytuł zadebiutował na rynku w październiku ub. r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo "Dobre Rady" (Burda Media Polska), które sprzedało się w ilości 498 664 egz. (wzrost o 2 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 427 937 egz. (wzrost o 1 proc.).

lipiec

Wirtualnemedia.pl

2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Kobieta i Życie 514 518 -
Dobre Rady 498 215 486 445
Świat Kobiety 427 937 420 585
Poradnik Domowy 374 552 423 244
Claudia 285 169 377 828
Olivia 236 804 333 385


Porównując dane z lipca br. do danych z poprzedniego miesiąca widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik "Olivia" (w górę o 24 proc.).

2009

Wirtualnemedia.pl

lipiec

czerwiec

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Kobieta i Życie 514 518 491 664
Dobre Rady 498 215 507 679
Świat Kobiety 427 937 401 329
Poradnik Domowy 374 552 382 476
Claudia 285 169 262 783
Olivia 236 804 190 526

Dołącz do dyskusji: 'Olivia' najsłabszym kobiecym miesięcznikiem poradnikowym , liderem 'Kobieta i Życie'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl