SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN24 liderem w styczniu. Duży wzrost TVP Info i Polsat News

W styczniu br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych było TVN24, a na drugim miejscu znalazło się TVP Info. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Telewizja wPolsce.pl, a najwięcej straciła Superstacja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w styczniu 2020 roku należało do TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 4,25 proc., po spadku względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 12,31 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugą lokatę zajęło TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 4,13 proc. (po wzroście o 17,01 proc. - drugim największym w zestawieniu).

Podium uzupełnia Polsat News. W ubiegłym miesiącu kanał miał 1,27 proc. udziału, po wzroście względem stycznia 2019 roku o 15,57 proc. Stacja od 20 września ub.r. w ramach testów nadaje na multipleksie czwartym DVB-T w Warszawie, Katowicach, Poznaniu oraz Trójmieście.

Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 1,03 proc. Jego wynik względem stycznia zeszłego roku wzrósł o 3,56 proc.

Czołową piątkę uzupełnia TVN24 BiS, którego udział zmniejszył się o 1,94 proc. do 0,41 proc.

Ostatnia była Telewizja wPolsce.pl, która nadaje od czerwca 2017 roku. W grudniu 2017 roku kanał ten pojawił się w ofercie operatorów płatnej telewizji, a od marca ub.r. reklamy stacji są sprzedawane przez Polsat Media. Średni rynkowy udział Telewizji wPolsce.pl w styczniu br. wyniósł 0,005 proc., po wzroście względem stycznia ub.r. o 200 proc. - największym w zestawieniu.

Z kolei najwięcej straciła Superstacja, która w zestawieniu spadła z szóstej na siódmą lokatę. Jej wynik zmniejszył się o 55,93 proc. do 0,07 proc. udziału. Pod koniec września ub.r. wystartowała nowa ramówka Superstacji, w ramach której codziennie nadawane są trzy godziny premierowego programu. Zmianie uległa oprawa kanału oraz pojawili się nowi prowadzący. - Będziemy pierwszym polskim telewizyjnym tabloidem - zapowiedział Grzegorz Jankowski, dyrektor programowy Superstacji, który pracował nad nową ramówką od lipca ub.r.

Największy udział (5,16 proc.) wśród grup kanałów newsowych w styczniu br. miała Telewizja Polska, mająca w portfolio stacje TVP Info oraz TVP3 i notująca wzrost o 14,05 proc. Stacje te wyprzedziły anteny newsowe Telewizji TVN, których udział zmniejszył się o 11,49 proc. do 4,66 proc. (łączne dane dla TVN24 i TVN24 BiS).

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w styczniu 2020 roku znalazł się TVN24 z wynikiem 2,47 proc., po spadku o 15,16 proc.

Na drugim miejscu umocniło się TVP Info (1,71 proc. udziału, do góry o 18,40 proc.). W tym ujęciu trzeci był Polsat News (0,88 proc.; + 20,05 proc.).

Największym wzrostem pochwalić się mogła Telewizja wPolsce.pl - udział tej stacji wzrósł o 275 proc. do 0,006 proc. Również i tutaj największy spadek - o 48,32 proc. do 0,04 proc. - odnotowała Superstacja.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 2,81 proc. udziału, po spadku o 14,09 proc.

Dołącz do dyskusji: TVN24 liderem w styczniu. Duży wzrost TVP Info i Polsat News

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomasz
TVN24 zanotował spadek 12,31% natomiast TVP INFO wzrost 17,01%. Zasięgi telewizji się nie zmieniły, więc zwyczajnie widzowie TVP przerzucili się na rzecz TVP. Niezwykle zastanawiające...
0 0
odpowiedź
User
Tomasz
TVN24 zanotował spadek 12,31% natomiast TVP INFO wzrost 17,01%. Zasięgi telewizji się nie zmieniły, więc zwyczajnie widzowie TVP przerzucili się na rzecz TVP. Niezwykle zastanawiające...

Powinno być "TVN na TVP..."
0 0
odpowiedź
User
poPO
Nie potrzeba działań rządu, bo to sami widzowie potrafią zrepolonizować media.
0 0
odpowiedź