Nowa kolekcja książkowa Gazety Wyborczej
Od 24 stycznia - w każdy czwartek - Gazeta Wyborcza dołączać będzieksiążki Ryszarda Kapuścińskiego.
Na 16 tomów kolekcji złożą się m.in. "Heban", ""Wojnafutbolowa", "Szachinszach", "Lapidaria", "Imperium", "Podróże zHerodotem", a także mniej znane "Wiersze zebrane". Każdy z tomówjest wzbogacony o eseje wybitnych autorów, takich jak SalmanRushdie, Hanna Krall, John Updike, William Brand, Moses Isegawa, Jarosław Mikołajewski i wielu innych.
Tom pierwszy dostępny będzie od 24 stycznia w promocyjnej cenie9,99 zł plus cena 'Gazety Wyborczej'. Kolejne tomy kosztować będą19,99 zł plus cena 'Gazety'.
Wydawcą kolekcji jest Agora SA, a jej patronami medialnymi -Telewizja Polska, Radio ZET oraz portal Gazeta.pl.
Kolekcja wsparta jest promocją w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat,TVN, TVN24, TVN Style), radiu (Radio ZET, PR1, rozgłośnie Agory),prasie, internecie, autopromocją w Gazecie Wyborczej oraz kampaniąoutdoorową na nośnikach AMS.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Jasieński i StadnickiAdvertising, za planowanie i zakup mediów - dom mediowyStarlink.
Dołącz do dyskusji: Nowa kolekcja książkowa Gazety Wyborczej