SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat kontynuuje „Ninja Warrior Polska”, wystartowały castingi do czwartego sezonu

Telewizja Polsat rozpoczęła castingi do czwartej edycji reality-show „Ninja Warrior Polska”. Nowe odcinki najprawdopodobniej będzie można obejrzeć w jesiennej ramówce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Formuła japońskiego formatu „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”. Pierwsza polska edycja projektu nadawana była w Polsacie jesienią 2019 roku.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Właśnie wystartowały poszukiwania uczestników do czwartej serii programu. Aby wziąć udział w castingu, należy wypełnić formularz na stronie ninjawarriorpolska.pl. Poszukiwane są sprawne fizycznie osoby, które ukończyły 18 lat.

Pierwsze castingi stacjonarne odbędą 8 i 9 czerwca w Piasecznie

Jak informuje nadawca „w związku z zagrożeniem COVID-19 producent programu zapewnia twórcom i uczestnikom zabezpieczenie zgodne z aktualnie obowiązującymi wymogami sanitarnymi i przepisami BHP”.

Emisja wstępnie planowana na jesień

Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl Telewizja Polsat czwarty sezon „Ninja Warrior Polska” najprawdopodobniej pokaże w jesiennej ramówce 2021 roku.

Trzeci sezon „Ninja Warrior Polska” nadawany był w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, w okresie od 2 marca do 13 kwietnia br. Średnia oglądalność premierowych odcinków wyniosła 1,15 mln widzów, co przełożyło się na 7,97 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,04 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,70 proc. w grupie 16-59.

Trzecią edycję reality-show „Ninja Warrior Polska” prowadziła Karolina Gilon. Zmagania zawodników komentowali dziennikarz i komentator Polsat Sport Jerzy Mielewski oraz zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski.

Producentem wykonawczym „Ninja Warrior Polska” jest Jake Vision. Dystrybucją formatu zajmuje się Dentsu Inc /The Story Lab.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Dołącz do dyskusji: Polsat kontynuuje „Ninja Warrior Polska”, wystartowały castingi do czwartego sezonu

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
studencik
Mega się cieszę, widok tych herosów wow
odpowiedź
User
adwokat
Dobrze zrobiony program, siła mięśni i wola walki. Brakowało takiego reality
odpowiedź
User
Domino
Według mnie najlepszy prgogram obecnie
odpowiedź