SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Eobuwie.pl zmieniła nazwę na Modivo

Zgodnie z zapowiedziami zarządu, spółka eobuwie.pl funkcjonuje już jako Modivo, nawiązując tym samym do szerokiej  oferty swojego modowego brandu.

Decyzja podjęta pod koniec ubiegłego roku motywowana jest przede wszystkim planami dalszej ekspansji zagranicznej oraz giełdowego debiutu. Co ważne, nie zmienia się nazwa platformy ecommerce. Ta wciąż działa pod nazwą eobuwie.pl.

- Nazwa spółki musi oddawać jej międzynarodowy charakter. Modivo jest łatwe do wymówienia i budzi skojarzenia dokładnie z tym obszarem, z którym się identyfikujemy, czyli fashiontech. Inspirujące modowe kreacje i mocny biznesowo-technologiczny charakter to fundamenty, na których będziemy opierać przewagę konkurencyjną. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu będziemy w stanie w dalszym ciągu wzmacniać pozycję w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, tym samym konsekwentnie zwiększając udział sprzedaży za granicą- mówi Damian Zapłata, prezes zarządu Modivo.

Zmiana na Modivo

Zmiana nazwy spółki ma charakter formalny i nie wpłynie na doświadczenia zakupowe konsumentów. Platforma sprzedażowa eobuwie.pl oraz jej odpowiedniki na pozostałych rynkach będą jak dotychczas funkcjonowały pod lokalnymi brandami.
Zakończony właśnie proces rejestracyjny skutkuje tym, że od 21. stycznia 2022 roku, wszelkie czynności formalno-prawne spółka będzie realizować pod nazwą Modivo.

Wpływy eobuwia 44 proc. w górę

Według wstępnych danych w trzecim kwartale br. grupa eobuwie osiągnęła wzrost przychodów o 44 proc. rdr (w tym eobuwie +37 proc., a Modivo +113 proc.). Przychody Modivo wyniosły 123 mln zł, co dało udział na poziomie 15 proc. w sprzedaży eobuwie.

Marża brutto spółki eobuwie wzrosła o 1,6 p.p., do 45,3 proc. Rentowność EBITDA grupy eobuwie na koniec trzeciego kwartału sięgnęła 8,5 proc.

- Grupa eobuwie.pl rośnie w siłę zarówno w Polsce, jak i na kluczowych dla jej działalności rynkach europejskich. To efekt koncentracji na kliencie i jego potrzebach. Znamy oczekiwania konsumentów i wdrażamy rozwiązania dostosowane do ich stylu zakupów oraz przyzwyczajeń. Dzięki temu liczba naszych klientów przekroczyła 8 mln i rośnie w dwucyfrowym tempie.  W trzecim kwartale wprowadziliśmy dla naszych klientów między innymi takie udogodnienia jak 100 dni na darmowy zwrot w 12 krajach oraz dostęp do esize.me w aplikacji mobilnej na 4 kolejnych rynkach - komentował Damian Zapłata, od września br. prezes eobuwia.

Dołącz do dyskusji: Eobuwie.pl zmieniła nazwę na Modivo

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
alias
I mają w ofercie marki, o których nikt, nigdy i nigdzie nie słyszał.
0 0
odpowiedź