SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

792 tys. widzów „Miłości na zakręcie”. Czwórka wygrała z konkurencją

Pierwszy sezon telenoweli „Miłość na zakręcie” oglądało średnio 792 tys. widzów. Czwórka w czasie jej emisji wygrała walkę o widza z konkurencyjnymi kanałami TV Puls, TVN7 i TTV. Wpływy z reklam wyniosły 11,08 mln zł. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Kadr z serialu „Miłość na zakręcie” Kadr z serialu „Miłość na zakręcie”

„Miłość na zakręcie” na antenie Czwórki oglądać można było od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00, w okresie od 19 sierpnia do 28 listopada 2019 roku. Średnia oglądalność telenoweli wyniosła 792 tys. widzów, co przełożyło się na 5,41 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,37 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,15 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą widownię miał odcinek z 27 listopada. Śledziło go średnio 1,04 mln osób.

Czwórka w czasie emisji nowej produkcji wygrała walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. Kanał TV Puls w tym czasie miał 3,60 proc. udziału, TVN7 - 2,68 proc., a TTV - 1,48 proc.

Taka sama kolejność stacji była wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Wpływy z reklam emitowanych wokół premierowych odcinków serialu wyniosły 11,08 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Główną bohaterką „Miłości na zakręcie” jest Jowita, doktor mikrobiologii i matka dwójki nastolatków (15-letniej Ani i 18-letniego Krystiana), która po śmierci męża zmuszona jest wybierać między karierą akademicką a prowadzeniem centrum samochodowego.

Główną rolę w produkcji gra Kamila Boruta, a obok niej pojawiają się m.in.: Violetta Arlak, Aleksandra Szwed, Karol Strasburger, Zbigniew Stryj, Michał Kurek, Jasper Sołtysiewicz, Piotr Makarski, Michał Hołub, Mateusz Wróblewski i Sebastian Dziubiel oraz Andy Do.

Nowy serial obyczajowy na zlecenie Czwórki przygotowuje firma Constantin Entertainment Polska. Producentem cyklu jest Piotr Fromowitz, za produkcję realizacyjną projektu odpowiada Magdalena Kuźnik-Czwojda, która jest również jego głównym scenarzystą. „Miłość na zakręcie” reżyserują Paweł Orwat i Marcin Szczerbic.

Udział Czwórki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 4,16 proc.

Dołącz do dyskusji: 792 tys. widzów „Miłości na zakręcie”. Czwórka wygrała z konkurencją

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Do redakcji
A może by tak porównać z wynikami oglądalności serialu „Sprawiedliwi Wydział kryminalny” za zeszły rok, który leciał w tym samym paśmie? To od razu będzie widoczny spadek widowni
0 0
odpowiedź
User
Ano
Ja oglądam bo tam jest Olka Szwed i wygląda super w skórzanych spodniach =D
0 0
odpowiedź
User
Bogdan
Co z tego jak na jednym sezonie się skończyło hahahah
0 0
odpowiedź